اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/1    کد خبر: 15726702   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرماندار شاهین شهر خبرداد؛

تشدید نظارت بر فعالیت مشاورین املاک در شاهین‌شهر کلید خورد

تشدید نظارت بر فعالیت مشاورین املاک در شاهین‌شهر کلید خورد

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: مردم شاهین‌شهر خوب بدانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به‌اضافه دریافتی مشاورین املاک با هر اسم و عنوانی به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: بازدید و تشدید نظارت میدانی از مشاورین املاک شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌منظور نظارت بیشتر بر عملکرد مشاورین املاک کلید خورد.





وی افزود: این اتفاق در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و به دنبال افزایش گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات صنفی برخی از مشاورین املاک با همکاری تعزیرات حکومتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه همگام با سراسر کشور با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی با راه‌اندازی این اکیپ‌ها ضمن انجام بازرسی‌های میدانی و به‌صورت نامحسوس از مشاورین املاک است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: چنانچه بازرسین ما تخلفی در حوزه قراردادهای فروش، رهن یا اجاره مسکن مشاهده کنند سریع و بدون هیچ‌گونه تعارفی با متخلفین برابر قانون برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت: بازرسان با حضور در واحدهای مشاور املاک و بررسی اسناد و مدارک آنان ضمن تماس با طرفین معامله در سوابق قولنامه‌های صادره صحت و سقم قولنامه‌ها و میزان دریافتی بابت حق کمیسیون آنها را بررسی و در صورت تخلف پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی معرفی خواهند نمود.

کاظمی طباء در خاتمه با بیان اینکه ساکنان شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌توانند با مراجعه به سامانه تعزیرات یا تماس با سامانه 135 تعزیرات حکومتی استان اصفهان گزارشات و شکایات خود را اطلاع دهند، گفت: مردم شاهین‌شهر خوب بدانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به‌اضافه دریافتی مشاورین املاک با هر اسم و عنوانی اعم از حق کمیسیون، حق شیرینی معامله و سهم خرید یا فروش با فرد متخلف به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #مسکن #خانه #املاک #شاهین شهر #اصفهان #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+