اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/12    کد خبر: 15726634   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر؛

برای ساخت یک شهر اسلامی شاخص نیازمند همکاری همه ظرفیت‌های شاهین‌شهر هستم

برای ساخت یک شهر اسلامی شاخص نیازمند همکاری همه ظرفیت‌های شاهین‌شهر هستم

  امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر گفت: برای ساخت یک شهر اسلامی شاخص باید همه ظرفیت‌های شاهین‌شهر همکاری کند.

حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز امام راحل که تا آخرین لحظات عمر خود از آن با تمام وجود دفاع کردند موضوع اسلامیت نظام بود.
وی افزود: امام با همه جان خود به اسلام اعتقاد داشتند و اسلامی که امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای از آن حمایت کردند، دینی مبتنی بر عقل و مکتب، شجاعت و شهامت است.


امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر گفت: بهترین و کامل‌ترین توصیف امام خمینی (ره) را می‌توان از زبان نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری شنید که می‌فرمایند؛ امام مختصّات شخصیّتی‌ای و موهبت‌هایی را دارا بود و خدا به او داده بود که این مختصّات، این خصوصیّات در کمتر کسی در این حد جمع می‌شود.

وی با بیان اینکه  امام این خصوصیّات را داشت، خاطرنشان ساخت: انسانی بود شجاع، انسانی بود با حکمت و باتدبیر، انسانی بود پارسا و پرهیزکار و دلبستهٔ به خدای بزرگ، دلباخته‌ی به ذکر الهی؛ امام مردی بود ظلم‌ستیز؛ با ظلم کنار نمی‌آمد، با ظلم مبارزه می‌کرد، حامی مظلوم، استکبارستیز؛ امام مردی بود عدالت‌خواه، طرف‌دار مظلومان، حامی مظلومان؛ اهل صداقت، با مردم صادق بود، با مردم همان جوری سخن میگفت که دل او بود و احساس قلبی او بود؛ با مردم صادقانه رفتار میکرد؛ در راه خدا اهل مجاهدت بود، آرام نمی‌نشست و دائم در حال مجاهدت بود.

حجت‌الاسلام باقریان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در زمان تصدی امام‌جمعه شاهین‌شهر و همچنین آرزوی سلامتی برای وی بیان داشت: وجه تمایز شاهین‌شهر نسبت به سایر شهرهای ایران و حتی اصفهان، وجود اقوام و فرهنگ‌های مختلف در آن است که خود نیز یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، شهر شاهین‌شهر به‌شدت نیازمند کار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به‌صورت جهادی است، تأکید کرد: برای تحقق موارد مطرح شده باید احزاب و جریانات مختلف مذهبی و سیاسی از جمله؛ خانواده‌های معظم شهدا، نیروهای امنیتی و نظامی، بسیجیان، جامعه ورزشی، هنری، کارگری و اصناف فعال در شهر با اتحاد و همدلی به بنده در این مسیر خطیر کمک کنند.

امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر با بیان اینکه به دنبال مطرح‌کردن شاهین‌شهری فعال و پویا در عرصه‌های مختلف  فرهنگی و اجتماعی خواهم بود، ادامه داد: قطعاً ساخت چنین برند مهمی که همه شاخصه‌های یک شهر اسلامی را داشته باشد به زمان نیاز هست.

وی در پایان از همراهی و حمایت مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار زرین‌شهر در زمان تصدی وی به‌عنوان امام‌جمعه نهایت تقدیر و تشکر و طلب حلالیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قرار هست که هفته آینده 19 خردادماه 1402 مراسم استقبال از حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای نمازجمعه صورت بپذیرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #جهان #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+