اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/1/13    کد خبر: 15726333   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر خبر داد؛

افزایش 8 درصدی مصرف سوخت و کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز 1402

افزایش 8 درصدی مصرف سوخت و کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز 1402

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: در نوروز 1402 شاهد افزایش 8 درصدی مصرف سوخت و کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک فرا رسیدن میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده است عصر روز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه 1402 به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریم اهل‌بیت (ع) جشنی در مصلای نمازجمعه شاهین‌شهر با حضور یکی از ذاکرین اهل‌بیت (ع) کشوری برگزار شود.


وی ادامه داد: از سوی نهادهای اجرایی همچون راهداری، پلیس‌راه، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و تردد شمارهای سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین جاده‌های استان اصفهان شاهد کاهش ۸۰ درصدی حضور مردم در پارک‌ها و فضاهای تفریحی درون‌شهری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در روز طبیعت تا ظهر امروز 13 فروردین‌ماه 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با توجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان بودیم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در نوروز امسال شاهد افزایش ۸ درصدی مصرف بنزین از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته و کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی از آمادگی 100 درصدی پرسنل سخت‌کوش فراجا جهت تأمین امنیت کامل شهروندان سخن گفت و افزود: در زمان تعطیلات نوروزی ۳ پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر، ۸ پایگاه اورژانس و ۲ بیمارستان در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌صورت شبانه‌روز به عموم مردم و مسافران خدمات ارائه کردند.

کاظمی طباء ساعت آغاز به کار مدارس در 14 فروردین‌ماه 1402 مقطع متوسطه دخترانه را ساعت ۷:۳۰ و مقطع متوسطه پسران را ساعت ۷:۴۵ اعلام کرد و گفت: ساعت آغاز به کار مدارس ابتدایی نیز طبق روال قبل ساعت ۸ صبح خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حوزه حجاب و عفاف تابع قوانین ابلاغی از سوی وزارت کشور و استانداری اصفهان هستیم، خاطرنشان ساخت: اخیراً با حضور مدیرکل سازمان محیط‌زیست استان اصفهان در فرمانداری، جناب آقای حسین خادمی به سمت سرپرست جدید اداره‌ حفاظت از محیط‌زیست شهرستان منصوب گردید.

کد خبر؛26333

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+