اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/12/3    کد خبر: 15726166   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر؛

افتتاح کلینیک و هایپر کشاورزی شرکت تعاونی کشاورزی شهدای گرگاب

افتتاح کلینیک و هایپر کشاورزی شرکت تعاونی کشاورزی شهدای گرگاب

  در مراسمی با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، مدیریت جهاد کشاورزی و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهین شهر و میمه کلینیک و هایپر کشاورزی شرکت تعاونی کشاورزی شهدای گرگاب افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

سیدمحمدرضا کاظمی طباء در گفت و گو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: در مراسمی با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، مدیریت جهاد کشاورزی و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهین شهر و میمه کلینیک و هایپر کشاورزی شرکت تعاونی کشاورزی شهدای گرگاب افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.


وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین شرکت تعاونی در انجام فعالیت های دانش بنیان از جمله؛ تولید بذرهای گندم ،جو وخربوزه گفت: تا پیش از این بذرهای مورد نیاز از خارج وارد می شد که با همت صورت گرفته از خروج ارز جلوگیری و بخشی از نیاز کشور برطرف گردید.

وی سیاست دولت را حمایت از فعالیت های دانش بنیان برشمرد و افزود: امروز شاهد پیشرفت های مهمی در عرصه کشاورزی ، توسعه تعاونی ها و افزایش سرانه تولید هستیم .

شایان ذکر است این مکان در اوایل سال جاری تکمیل و در حال حاضر به مرحله بهره برداری رسیده است. متراژ ساختمان ۱۰۰۰ متر مربع می‌باشد که بابت ساخت (سرمایه گذاری ثابت) ۵/۵ میلیارد تومان هزینه و بابت سرمایه در گردش فروشگاه نیز ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر؛ 26166

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+