اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/12/2    کد خبر: 15726152   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

با انتشار مطلبی؛

امام‌جمعه شاهین‌شهر و دوگانه بی‌پاسخ/بدون حمایت مالی شهرداری از برنامه‌ها و پرسنل اداری دفترتان توانایی اجرای حتی یک برنامه را هم ندارید/دیوار کوتاه آموزش‌وپرورش

امام‌جمعه شاهین‌شهر و دوگانه بی‌پاسخ/بدون حمایت مالی شهرداری از برنامه‌ها و پرسنل اداری دفترتان توانایی اجرای حتی یک برنامه را هم ندارید/دیوار کوتاه آموزش‌وپرورش

  جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر متشکل از جمعی از روحانیون و طلاب مطالبه‌گر و عدالت‌خواه با انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «امام‌جمعه شاهین‌شهر و دوگانه بی‌پاسخ» از عملکرد حجت‌الاسلام قاسم هاشمی انتقاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر متشکل از جمعی از روحانیون و طلاب مطالبه‌گر و عدالت‌خواه با انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «امام‌جمعه شاهین‌شهر و دوگانه بی‌پاسخ» آورده است؛


پس از رسوائی بزرگ برخی مدیران فرهنگسراهای شهرداری شاهین‌شهر و اعلام انزجار اقشار مختلف مردم نسبت به این هتک حرمت‌ها درحالی‌که توقع می‌رفت حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر به‌عنوان یک جایگاه معنوی در شهر حتی به‌صورت کلی نقدی در این انتخاب‌ها به شهردار و شهرداری داشته باشند، متأسفانه در عین ناباوری شاهد بودیم امام‌جمعه شهر به جریان‌های مطالبه‌گر در شهر حمله نموده و با هتک حرمت به جایگاه مقدس نمازجمعه از پشت این تریبون مقدس حتی از الفاظ غیر مؤدبانه‌ای استفاده کردند که مایه تأثر بسیاری از متدینین و دغدغه‌مندان حقیقی شهر گردید!

تریبونی که متعلق به بزرگانی مانند دستغیب‌ها و آیت‌الله مدنی‌ها و ... بوده است، افرادی که اسطورهٔ اخلاق و ادب و مبارزه با اصحاب قدرت و ثروت و روشنگری به نفع مردم بوده‌اند اکنون به‌جای درگیر شدن با اصحاب قدرت و ثروت و روشنگری به نفع مردم تبدیل به تریبون دستگاه‌هایی شده که در شهر پول و ثروت و قدرت دارند؟! و در عوض مکان حمله و بی‌ادبی به چند جوان مطالبه‌گر بدون اتصال به پول و قدرت و ثروت و امکانات شهری !!!

آقای امام‌جمعه! اگر ما هم می‌توانستیم هزینه‌های مراسمات و پشتیبانی برنامه‌های شما را انجام دهیم باز هم به ما این‌طور می‌تاختید؟!

آقای امام‌جمعه ما انتقاد از خود را بلااشکال می‌دانیم و معتقدیم ما هم باید در معرض نقد باشیم! تازه اگر می‌دیدیم که پشت تریبون ده‌ها نقد به ما می‌کردید؛ ولی در مقابل حتی یک نقد کلی و ابتدایی به تخلف مجموعه شهردار و شهرداری هم می‌کردید استقبال می‌کردیم !!!

آقای امام جمعه برای ما این تصور وجود دارد که شما زبان رسائی در برابر شهردار و شهرداری ندارید ! البته شما زبان رسائی در برابر آموزش و پرورش داشتید و هر روز به شدت به معلمان و سیستم آموزش و پرورش انتقاد می‌کردید چون آموزش و پرورش پولی و امکاناتی ندارد که به شما بدهد و وابستگی به آنها ندارید !

ولی به شهرداری نمی‌توانید انتقاد کنید؛ چون اکثر مراسمات و برنامه‌های شما توسط مجموعه شهرداری تأمین هزینه می‌شود، حتی هزینه و حقوق برخی افراد دفتر شما هم توسط شهرداری تأمین می‌شود !

خود شما هم واقفید که اگر شهرداری نباشد شاید شما از برگزاری یک برنامه ابتدایی هم درمانده شوید؛ چون به قول خودتان نه عده و تشکیلاتی دارید نه هیچ امکاناتی!

سال‌ها با پول و امکانات شهرداری برنامه‌های پر زرق و برق برگزار کرده‌اید و نرفته‌اید مثل مجموعه‌های فرهنگیِ مردمی تشکیلات مردمی ایجاد کنید و پشتوانه مردمی داشته باشید! برای همین همیشه دست شما در برابر شهرداری دراز است و صد البته زبانتان کوتاه است!

آقای امام‌جمعه آیا نشنیده‌اید که امیرالمؤمنین به علما فرمودند که خداوند از علما عهد و پیمان گرفته که زبان مردم باشند و دشمن اصحاب قدرت و ثروت !!!

فرض کنیم اصلاً ما چند نقد ناصحیح داشته‌ایم آیا ما حقوق مردم را ضایع کرده بودیم که‌این‌طور احساس تکلیف کردید که پشت تریبون بر عده‌ای جوان مطالبه‌گر بتازید؟!

 انسانِ حق‌طلب در برابر کسانی که حقوق عامهٔ مردم را پایمال کرده‌اند صدایش را بالا می‌برد!

اگر صدایش را در برابر اصحاب قدرت و ثروت بالا برد باعث شرافت مرد است ! اگر صدایش را در برابر استفاده شخصی از بیت‌المال در مجموعه شهرداری بالا برد باعث شرافت است !

اگر صدایش را در برابر به‌کارگیری فامیل‌های مدیران شهرداری بدون شایسته‌سالاری بالا برد باعث شرافت است ! اگر صدایش را از بر باد رفتن سرمایه‌های شهر بالا برد باعث شرافت است ! از وضعیت فاجعه برانگیز فرهنگسراها.

از توهین یک مدیر فرهنگسرا به اعتقادات تشیع و ساحت اهل‌بیت  ! نه اینکه در برابر همه اینها سکوت کنید ! ولی در برابر کسانی که قدرت و ثروتی ندارند که شما را ساپورت کنند لاف در غریبی بزنید و ادعای حق‌گویی و شجاعت نمایید . با شما حرف‌های بسیاری داریم ! این ابتدای راه است !

کد خبر؛26152

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+