اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/9    کد خبر: 15725822   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

سارق مامور نما در دام پلیس شاهین شهر افتاد

سارق مامور نما در دام پلیس شاهین شهر افتاد

  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه سارقی که تحت پوشش مأمور اقدام به سرقت زیورآلات یک شهروند کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با شرق ناب در اصفهان اظهار داشت: چندی قبل فردی سارق با معرفی دروغین خود به عنوان مأمور پلیس وارد منزل یک شهروند شده بود با ادعای داشتن دستور جلب وی ، دست‌های صاحب خانه را بسته و پس از سرقت زیورآلات موجود در منزل متواری شده بود.


وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مامور شناسایی و دستگیری سارق شدند که در نهایت پس از چند هفته تلاش شبانه‌روزی موفق شدند متهم را شناسایی و با مشخص شدن مخفیگاهش در یکی از محلات شهر اصفهان، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تاکید کرد: ماموران انتظامی برای انجام ماموریت هایی که در ارتباط با بازرسی منازل و ورود به حریم شهروندان است موظف به ارائه کارت شناسایی، حکم مأموریت و دستور قضایی معتبر هستند و صرف اینکه فردی خود را مامور انتظامی معرفی و یا دارای لباس و تجهیزات پلیسی مثل بیسیم و دستبند باشند دال بر مامور بودن وی نیست.

فرمانده انتظامی شاهین شهر به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با افرادی که خود را مامور پلیس یا مامور ادارات مختلف معرفی و از شما خواسته ای دارند، قبل از انجام درخواست های او حتماً از وی کارت شناسایی، حکم قضایی و یا حکم مأموریت مطالبه و در صورت مقاومت این افراد سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر؛ 25822

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+