اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/11/4    کد خبر: 15725784   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

طی حکمی؛

عباسی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد

عباسی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد

  طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، در مراسمی با حضور کارکنان مدیریت، آقای علی اصغر عباسی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طباء در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شاهین شهر اظهار کرد: بخش اعظمی از توسعه کشور و دستیابی به پیشرفت در حوزه های مختلف، مرهون و نتيجه ی زحمات بی دریغ معلمان عزیز در تربیت، پرورش و علم آموزی به فرزندان این آب و خاک است که منجر به کشف استعدادهای برتر و نخبه شده است.


وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های جامعه فرهنگیان با تاکید کرد و بر لزوم امید آفرینی در بین نسل  نوجوان و جوان جامعه، خواستار اجرای رویکرد علم آموزی توامان با کار و فعالیت و همچنین تبیین این مهم در بین دانش آموزان شد.

فرماندار شاهین شهر و میمه بر استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای تاکید کرد وافزود: مدیریت شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به حل مشکلات معلمان و بهبود فرایندهای آموزشی کوتاهی نخواهد کرد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، علی اصغر عباسی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شاهین شهر منصوب شد. همچنین از زحمات آقای اکبرپور مدیرسابق آموزش و پرورش شاهین شهر تشکر و قدردانی گردید.

کد خبر؛

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+