اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/30    کد خبر: 15725762   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر:

اقدام پارلمان اروپا در اضافه‌کردن نام سپاه به فهرست گروهک‌های تروریستی احمقانه بود

اقدام پارلمان اروپا در اضافه‌کردن نام سپاه به فهرست گروهک‌های تروریستی احمقانه بود

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: اقدام پارلمان اروپا در اضافه‌کردن نام سپاه به فهرست گروهک‌های تروریستی کاری بسیار احمقانه بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حضرت آیت‌الله بهجت در اواخر عمر خود شعری را به شرح زیر برای امام زمان (عج) زمزمه می‌کردند؛


با كدام آبرويی روز شمارش باشيم؟ عصرها منتظر صبح بهارش باشيم؟ سال ها منتظر سيصد و اندی مرد است آنقدر مرد نبوديم كه يارش باشيم... گيرم امروز به ما اذن ملاقاتی داد مركبی نيست كه راهی ديارش باشيم سال ها در پی كار دل ما  افتاده يادمان رفت كمی در پی كارش باشيم ما چرا؟ خوبترين ها به فدای قدمش حيف او نيست كه ما ميثم دارش باشيم؟ اگر آمد خبر رفتن ما را بدهيد به گمانم كه بنا نيست كنارش باشيم..!

وی افزود: نادیده گرفتن قوانین الهی امروز در عالم هستی کار را به جایی بدتر از بت پرستی و قرار گرفتن در جهل و نادانی کشانده است همان قوانین شیطانی که ازدواج مرد با مرد، زن با زن و انسان با حیوانات را شرعی و بدون عیب و ایراد عنوان می‌کند.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر با اشاره به آمدن فصل زمستان و حاکم شدن جبهه سرد بر کشور بر مصرف انرژی به‌خصوص در حوزه گاز و برق و آب تا کید و گفت: خانوارهای ایرانی با مدیریت مصرف انرژی در منزل و محل کار نقش تأثیرگذاری در ارائه خدمات بهتر توسط دولت به سایر هم‌وطنان خواهند داشت و همچنین این صرفه‌جویی تضمین‌کننده بقاء آیندگان خواهد بود، چراکه بر اساس آخرین آمار و ارقام ایران جزو کشورهای پر مصرف است.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیشرو و فرا رسیدن ماه رجب بیان داشت: در این هفته زاد روز حکین ابولقاسم فردوسی، ولادت امام محمد باقر علیه السلام و همچنین شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام، برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و امضای قرارداد نگین و تاریخی کمپ دیوید را در پیش روی خود داریم و حق امام سجاد(ع) و امام باقر(ع) هر کدام نقش تاثیر گذاری در تاریخ زنده کردن اسلام شیعیان داشتند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه سفر اخیر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به کشورهای لبنان و سوریه در راستای هشدار به رژیم جعلی صهیونیستی و اینکه جبهه مقاومت هنوز با قدرت در حال فعالیت هست بود، ادامه داد: سفر وزیر امور خارجه کشورمان در راستای حمایت قاطع تهران از ثبات و انساد سیاسی و همچنین اقتصادی کشور لبنان بود.

وی با تاکید بر اینکه قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی اقدامی احمقانه از سوی پارلمان اروپا بود، تصریح کرد: چنین اقداماتی بدون شک باعث تقویت روحیه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت های خود، مقابل جبهه کفر و استکبار از جمله فعالیت های بی ثبات کنند کشورهای غربی در منطقه خواهد شد. و ایران همه این همجه ها را به زودی پشت سر خواهد گذاشت و در خانه  کشورهای اروپایی زیاده خواه را کیش و مات خواهد کرد.

امام جمعه شاهین شهر گفت: فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه موجب استیصال اروپا و آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی شده است و این اتفاق به شدت عصبانی آنها شده است و اگر سپاه نبود همین گروهک تروریست داعش که توسط سرویس های جاسوی آمریکا و اروپا پرورش داده بود در خیابان های اروپا جولان می داد.

کد خبر؛25762

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+