اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/20    کد خبر: 15725686   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر؛

سارق اموال داخل خودروهای پژو ۲۰۶ شاهین شهر دستگیر شد

سارق اموال داخل خودروهای پژو ۲۰۶ شاهین شهر دستگیر شد

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی خبر داد که با روشی خاص اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودروهای پژو ۲۰۶ و دیگر خودروها در سطح شاهین شهر می‌نمود.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهای سواری و بالاخص خودروهای پژو ۲۰۶ در محلات مختلف شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد عامل این سرقت ها در ساعات پایانی شب با استفاده از یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پلاک مسروقه اقدام به پرسه‌زنی در فرعی ها و محلات خلوت شاهین شهر کرده و با خم کردن درب خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو ها بویژه خودروهای پژو ۲۰۶ میکند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و با سر نخ های به دست آورده سارق که جوانی ۳۵ ساله و ساکن اصفهان بود شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم تاکنون به ۱۶ فقره سرقت قطعات و اموال داخل داخل خودرو در محلات مختلف شاهین شهر اعتراف کرده است از شهروندانی که اخیراً قطعات و محتویات داخل خودرویشان مورد دستبرد قرار گرفته و احیاناً تصاویری از دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت دارند خواست برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ ثابت راسخ رعایت اصول امنیتی در هنگام پارک خودرو ،نصب تجهیزات بازدارنده چون دزدگیر، قفل فرمان قفل پدال بر روی آن و خودداری از پارک خودرو در مکان های تاریک و خلوت را در پیشگیری از وقوع سرقت ها بسیار موثر دانست. کد خبر؛ 25686

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+