اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/8/22    کد خبر: 15725264   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر؛

آب آشامیدنی شاهین‌شهر، گرگاب و گزبرخوار قطع می‌شود

آب آشامیدنی شاهین‌شهر، گرگاب و گزبرخوار قطع می‌شود

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: روز دوشنبه 23 آبان‌ماه آب آشامیدنی شهرهای شاهین‌شهر، گرگاب و گزبرخوار به مدت 48 ساعت به‌خاطر پاره‌ای تعمیرات قطع خواهد بود.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با بیان اینکه از فردا دوشنبه 23 آبان‌ماه 1401 به علت پاره‌ای تعمیرات به مدت 48 ساعت خطوط انتقال آب در شهرهای شاهین‌شهر، گزبرخوار و گرگاب قطع است، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت شهرستان و استان اصفهان برای تسریع در تعمیرات و رفع خرابی خط لوله آب شرب شاهین‌شهر، گزبرخوار و گرگاب استفاده خواهد شد.


وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در صورت درخواست همکاری آبفا موظف به همکاری هستند، افزود: اولویت کاهش مصرف یا قطع با مصارف غیر خانگی است. فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه از ظریف تانکرهای بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در آبرسانی محلات استفاده خواهد شد، تصریح کرد: رسانه‌ها نیز با هماهنگی اداره آبفا در راستای اطلاع‌رسانی مناسب و توصیه به‌صرفه جویی اقدام کنند. وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم با همکاری مردم در ذخیره‌سازی آب و کاهش مصرف و همچنین تلاش ویژه همکاران آبفا استان اصفهان با کمترین مشکل برای شهروندان تعمیرات خط لوله به پایان برسد.

کد خبر؛25264

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+