اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/8/11    کد خبر: 15725166   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

در شورای آموزش‌وپرورش؛

فرماندار شاهین‌شهر از مردم برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد

فرماندار شاهین‌شهر از مردم برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: آموزش‌وپرورش سنگ بنا و نقطه آغازین حرکت هدفمند و برنامه‌ریزی شده به‌سوی آینده روشن در یک جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طبا در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر طی سخنانی ضمن گرامیداشت ۸ آبان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و همچنین مناسبت پیشرو (۱۳آبان) روز دانش‌آموز اظهار کرد: آموزش و پرورش سنگ بنا و نقطه آغازین حرکت هدفمند و برنامه‌ریزی شده به‌سوی آینده روشن در جامعه است.


وی افزود: کیفیت اقدامات، فعالیت‌ها و حرکت در مسیر اهداف از پیش تعیین شده در این خصوص، سیر رو به جلو و همه‌جانبه علمی، فناوری، اقتصادی فرهنگی و توسعه‌ای کشور را به همراه خواهد داشت.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اشاره‌ به آغاز سال جدید تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از مجموعه اقدامات مدیریت و شورای آموزش پرورش شاهین‌شهر به جهت برگزاری مقدمات سال جدید تحصیلی تقدیر و افزود: جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از دو سال مواجهه سخت با کرونا به‌خصوص در حوزه آموزش‌وپرورش، مستلزم تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران همراه با برنامه‌ریزی برای کیفیت‌بخشی به خدمات قابل ارائه به دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین همه اقشار خصوصاً کودکان و نوجوانان می‌تواند تأثیر مستقیمی بر افزایش آگاهی فردی و اجتماعی و در نهایت توسعه فرهنگی جامعه داشته باشد، لذا خواستار توجه جدی و برنامه‌ریزی جهت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و انس با کتاب به ویژه در بین دانش‌آموزان هستم.

کاظمی طباء در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت و اهتمام مدیریت شهرستان به مقوله آموزش و پرورش و تلاش دوچندان در رفع کمبودهای این حوزه ادامه داد: راهکارها و تمهیدات لازم جهت رفع نیازهای تجهیزاتی و فضای آموزشی در شهرستان اندیشیده شده که برخی در حال انجام و اقدامات تکمیلی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین بر پیش‌بینی موارد ضروری در زمینه رفع مشکلات سرویس ایاب و ذهاب مدارس و حمایت‌های لازم توسط شهرداری خصوصاً برای دانش‌آموزان استثنایی تأکید کرده و افزود:  انتظار می‌رود همه اقشار مختلف مردم شاهین‌شهر بخصوص معلمانان و دانش‌آموزان در راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان در روز جمعه با توجه به حوادث اخیر و حساسیت به وجود آمد شرکت کنند و بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع بدهند.

کد خبر؛25166

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+