اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/4/21    کد خبر: 15724445   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین شهر؛

رتبه اول شاهین شهر و میمه پس از اصفهان در تزریق دوز یادآور واکسن کرونا

رتبه اول شاهین شهر و میمه پس از اصفهان در تزریق دوز یادآور واکسن کرونا

  فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: این شهرستان در روز ۲۰ تیر و همزمان با اولین روز از فراخوان جدید تزریق دوز یادآور واکسیناسیون،پس از اصفهان رتبه اول در تعداد واکسن تزریق شده را کسب نموده است.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در جلسه مبارزه با ویروس کرونا با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا طی روزهای اخیر در سطح کشور با توجه به اینکه تزریق دوز چهارم جزو تاکیدات وزارت بهداشت است، گفت:خوشبختانه شهرستان شاهین شهر و میمه در روز ۲۰ تیر و همزمان با اولین روز از فراخوان جدید تزریق دوز یادآور واکسیناسیون پس از اصفهان رتبه اول در تعداد واکسن تزریق شده را کسب نموده است.


ریس ستاد مقابله و پیشگیری کرونا شهرستان با بیان اینکه این میزان از واکسیناسیون می تواند شاهین شهر و میمه را در برابر موج های بعدی کرونا ایمن تر نگه دارد، افزود: هدف ما این است تا بخش بیشتری از مردم را واکسینه کنیم، از این رو از شهروندان درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تزریق دز چهارم و تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود و اعضای خانواده شان اقدام نمایند.

*تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در مراکز سلامت و خانه های بهداشت 

علی پارسا نیز درخصوص برنامه واکسیناسیون عمومی و تزریق دوز یادآور(دوز چهارم) گفت: واکسیناسیون با واکسن های سینوفارم و پاستوکواک در کلیه مراکز و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در ساعات اداری(۸ الی ۱۳) انجام می شود.

وی ادامه داد: ضمنا مرکز جامع سلامت سرخوش شاهین شهر و مرکز جامع سلامت شهید یوسفیان شهر گز و مرکز جامع سلامت میمه با سبد کامل  واکسن(شامل سینوفارم، برکت، پاستوکووک، آسترازنکا، کووپارس رازی، اسپایکوژن و فخرا ) نیز به عنوان مراکز منتخب جهت واکسیناسیون عمومی و واکسن دوز یادآور در خدمت عموم شهروندان می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کلیه افراد بالای ١٨ سال که  بیش از ۶ ماه از زمان تزریق نوبت قبلی واکسنشان گذشته است. می توانند برای تزریق دوز یادآور مراجعه کنند.نوع واکسن دوز یادآور بدون توجه به نوع واکسن تزریقی در نوبت‌های قبلی و صرفاً به انتخاب و تمایل شهروندان خواهد بود. همچنین کلیه افرادی که نوبت اول یا دوم یا سوم  واکسن را تزریق ننموده اند نیز می‌توانند برای تکمیل برنامه واکسیناسیون خود مراجعه نمایند.

کد خبر؛ 24445

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+