اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/1/27    کد خبر: 15724119   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

همه نهادها و ارگان‌ها موظف‌اند با خبرنگاران همکاری نمایند/راستی‌آزمایی 17 هزار متقاضی مسکن در شاهین‌شهر/نیازمند 2 هزار نیروی کار متخصص هستیم

همه نهادها و ارگان‌ها موظف‌اند با خبرنگاران همکاری نمایند/راستی‌آزمایی 17 هزار متقاضی مسکن در شاهین‌شهر/نیازمند 2 هزار نیروی کار متخصص هستیم

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تمامی نهادها و ارگان‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه موظف‌اند با خبرنگاران همکاری لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء عصر امروز 27 فروردین‌ماه 1401 در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی اظهار کرد: تمامی نهادها و ارگان‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه موظف‌اند با خبرنگاران همکاری لازم را انجام دهند و در صورت گزارش عدم همکاری در این رابطه هیچ عذر و بهانه‌ای قابل‌قبول نیست.


وی با بیان اینکه در این شش ماه پذیرش مسئولیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه اصلی این‌جانب به‌عنوان نماینده دولت سیزدهم در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه موضوع مهم مسکن بوده است، افزود: حدود 39 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهین‌شهر و میمه ثبت‌نام به عمل‌آورده بودند که تنها راستی‌آزمایی تنها 17 هزار نفر مورد تائید واقع شده است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: تغییر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بعد از گذشت هفت سال در گرو تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های اصلی از جمله؛ اراضی کوی کارمندان با سرمایه‌گذاری 14 میلیون‌تومانی 795 نفر از شهروندان در 1389، اراضی گلبافت، خانه کارگر، پروژه فاضلاب شهر گرگاب و....وجود دارد که در حال تلاش برای رفع مسائل و مشکلات آنها بوده و هستیم. گفت: با کسانی که در گذشته نقشی در تخلفات و ایجاد این مسائل و مشکلات برای مردن داشته‌اند بدون اغماض از طریق مجاری قانونی برخورد خواهیم کرد.

کاظمی طباء با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد که هیچ مدیری در دو حوزه صنعت و معدن و همچنین کشاورزی و دامپروری سنگ‌اندازی نماید، بیان داشت: تمام عزم خود را جزم کرده‌ایم که مشکلات حوزه‌های یاد شده را برطرف نماییم.

وی از برداشتن محدودیت‌های مجوز کمپ‌های ترک اعتیاد البته با نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و خاطرنشان ساخت: در پایان سال 1400 با همکاری شورای مواد مخدر نزدیک به 160 معتاد متجاهر را جمع‌آوری و برای درمان به کمپ ترک اعتیاد گز برخوار انتقال دادیم.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و یا بد سرپرست با همکاری گروه صنعتی انتخاب سخن گفت و افزود: زنان نقش تأثیرگذاری در تربیت و آموزش جامعه و تربیت نسل آینده کشور دارند و تا می‌توانیم باید در حوزه‌های مختلف از آنها حمایت نماییم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت اشتغال برای بیش از 2 هزار نفر در حوزه تنها نساجی در سطح شهرک‌های صنعتی شاهین‌شهر و میمه برای کار وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه در این زمینه نیروی کار متخصص بسیار کم هست و اغلب مراجعه‌کنندگان برای کار دنبال شغل دفتری و پشت‌میزنشینی هستند.

کاظمی طباء با پذیرش درصد بالای تورم در شهر شاهین‌شهر نسبت به سایر شهرهای استان اصفهان از تشدید نظارت‌ها بر بازار اصناف با همکاری دست‌های صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، ناجا و دادگستری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این التهاب به وجود آمده را کاهش دهیم.

وی از پیگیری ایجاد میدان میوه و تره شمال اصفهان در شاهین‌شهر خبر داد و گفت: با ایجاد این میدان بدون شک شاهد کاهش قیمت سبزی و تره‌بار و همچنین ایجاد اشتغال خواهیم بود.

فرماندار شاهین‌شهر با بیان اینکه متأسفانه نزدیک به 60 درصد آرد مصرفی نانوایی‌های این شهرستان از محل گندم‌های وارداتی تهیه و تأمین می‌شود که دارای کیفیت پایین هست، گفت: با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به‌شدت در حال رصد فعالیت‌های نانوایی‌ها هستیم و با متخلفین این حوزه برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی در پایان از برخورد قاطع با اتباع افاغنه غیرمجاز در واحدهای صنعتی سخن گفت و افزود: بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود همسر این جانب شرکت نموده و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم‌کننده بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+