اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/1/26    کد خبر: 15724108   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

گرانی سفرهای زیارتی زیبنده نظام اسلامی نیست/دولت به فکر کشاورزان شاهین‌شهر باشد

گرانی سفرهای زیارتی زیبنده نظام اسلامی نیست/دولت به فکر کشاورزان شاهین‌شهر باشد

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: این زیبنده یک نظام اسلامی نیست که تورهای سیاحتی و تفریحی به ترکیه هزینه رفت و برگشت آن ارزان‌تر از رفتن به نجف اشرف و کربلای معلی باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و ضمن گرامی داشت مناسبت‌ها، گفت: در بستر فضای مجازی حاکم بر جامعه بستر غفلت، خود فراموشی و از همه خدا فراموشی فراهم شده است.


وی افزود: بستر فضای مجازی متأسفانه امروز کاری کرده است که بسیاری از ما چشم‌های خود را بر روی واقعیت‌های موجود در دنیا و بشارت‌های قرآنی آخرت از جمله مرگ بسته‌ایم.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه تنها راه نجات از این باتلاق روزمرگی و دنیا پیشگی رعایت تقواست، گفت: هر انسانی مرکب از جسم و روح است آنچه که می‌ماند روح آدمی هست و جسم امانتی است و به خاک‌باز می‌گردد. به همین دلیل تا می‌توانیم باید به‌شدت به عمل صالح برای آخرت خود جمع‌آوری کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در شهرستان شاهین‌شهر و میمه دایر هست و همه علاقه‌مندان به یادگیری علوم اسلامی می‌توانند ثبت‌نام کنند و از این کلاس‌ها نهایت استفاده و بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام هاشمی به بحث گرانی سفرهای عتبات و عالیات پرداختند و اظهار داشت: این زیبنده یک نظام اسلامی نیست که تورهای سیاحتی و تفریحی به ترکیه، امارات، ارمنستان و غیره هزینه رفت و برگشت آن ارزان‌تر از رفتن به نجف اشرف و کربلای معلی باشد. درحالی‌که روح و جسم انسان بیشتر نیازمند سفرهای زیارتی و معنوی است نه تفریحی و گردشگری..!

وی تاکید کرد: از وزیران نیرو، جهاد کشاورزی در دولت، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان خواسته داریم که توجه ویژه به مشکلات کشاورزان شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌خصوص تخصیص آب به آنها داشته باشند.

وی در پایان به مناسبت‌های تقویمی از جمله تولد امام حسن مجتبی (ع)، روز ارتش و فرارسیدن شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان پرداختند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+