اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/5/29    کد خبر: 15723373   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شاهین شهر میزبان مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان است

شاهین شهر میزبان مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان است

 

به گزارش صدای جویا از اصفهانُ سرهنگ محمد سیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی سال ٢٠٢١ ارتش‌های جهان در شاهین شهر و اصفهان اظهار داشت: این مسابقات به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه این مسابقات از روز اول شهریورماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در زمینه فنی مهارت و توانایی تیز اندازی سلاح‌های جنگی، توپخانه، پدافند هوایی، سلاح‌های سبک و راکت انداز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شاهین شهر میزبان مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان است

مسئول برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی سال ٢٠٢١ با بیان اینکه در این مسابقات، قهرمان دوره قبل روسیه و ایران و چند کشور حضور دارند، ابراز داشت: مراسم افتتاحیه این بازی‌ها ۳۱ مردادماه ساعت هشت صبح با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده، سفرای آنها و میهمانان داخلی و خارجی در محل دانشکده پدافند شاهین شهر با برنامه‌های افتتاحیه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه عموم شهروندان می‌توانند برای تماشای این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور یابند، اضافه کرد: با همکاری مرکز آموزش توپخانه و موشک‌ها و دیگر یگان‌های نزاجا میدان مسابقات در شاهین شهر و کوه صفه اصفهان برای این مسابقات آماده شده است.

سرهنگ سیدی ادامه داد: یکی از شاخه‌های مهم این مسابقات اربابان سلاح است که تفسیر مهم این شاخه، نگهداری تجهیزات توپخانه‌ای است، در این شاخه تیم‌هایی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، چین و روسیه شرکت دارند.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+