اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/3/19    کد خبر: 15723285   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

هدف تشکیل ستادهای انتخاباتی در اصفهان افزایش مشارکت مردم است

هدف تشکیل ستادهای انتخاباتی در اصفهان افزایش مشارکت مردم است

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین شهر اصفهان، مهدی بصراوی در گفت‌وگو مهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد انتخاباتی محسن رضایی داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان اظهار داشت: در اکثر شهرستان‌های استان ستادهای این داوطلب تشکیل شده و در حال تعیین کمیته‌های زیر مجموعه ستادها هستیم.


وی با اشاره به اینکه در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه‌های محسن رضایی به دنبال منطقه بندی استان و شهر اصفهان برای تبیین برنامه‌های این داوطلب ریاست جمهوری هستیم، تصریح کرد: هدف ما در ستادهای انتخاباتی محسن رضایی افزایش مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد است.

*استفاده از ظرفیت‌های جوانان در ستادهای انتخاباتی

مسئول ستاد انتخابات محسن رضایی در استان اصفهان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان، بانوان و اقوام مختلف برای افزایش مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در دستور کار است، ادامه داد: بکارگیری جوانان با هدف ایجاد دولت جوان انقلابی در صورت انتخاب این داوطلب به عنوان رئیس جمهور آینده ایران است.

*لیستی را برای شورای شهر اصفهان حمایت می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه برای همکاری با ستادهای انتخاباتی محسن رضایی شهروندان می‌توانند به ستاد مرکزی واقع در میدان احمد آباد مراجعه کنند، اضافه کرد: پذیرای همه افکار در این ستادهای انتخاباتی هستیم.

بصراوی گفت: همچنین برای انتخابات شورای شهر در حال آماده کردن لیستی هستیم که با اهداف دکتر رضایی هم خوانی داشته باشد و این افراد را به زودی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+