اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1400/1/26    کد خبر: 15723158   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شاهین‌شهری ها در انتخابات شورای شهر افرادی را انتخاب کنند که بعدا پشیمان نشوند

شاهین‌شهری ها در انتخابات شورای شهر افرادی را انتخاب کنند که بعدا پشیمان نشوند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین شهر، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در اصفهان با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و ماه رحمت و غفران الهی اظهار داشت: یک ماه با یاد خدا و ذکر کثیر او بودن سرمنشأ بسیاری از فضایل و رفتارهای فردی و اجتماعی ما خواهد بود و شیطان و وسوسه‌هایش اسیر رحمت و غفران الهی است.


وی افزود: بزرگ‌ترین درس ماه رمضان، خودسازی است. اولین و مهم‌ترین قدمِ خودسازی هم این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادی نگاه کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان و نمازهای جمعه، تابع فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا هستیم.

وی از برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان با همکاری بنیاد مهدویت شاهین‌شهر و سایر نهادهای فرهنگی در فضای مجازی خبرداد و گفت: ابتدای هفته گذشته یازدهمین مرحله‌ی کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان که شامل ۲۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار تومان بود به همت خیرین و ستاد جلب مشارکت‌های مردمی و خیریه جوادالائمه علیه‌السلام بین نیازمندان شاهین‌شهری توزیع شد. حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد، ادامه داد: در مجموع مدیریت ما در حوزه برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم و مسئله مهم سلامتی مردم به‌صورت اقتضایی است و درصورتی‌که شاهد شرایط بهتر باشیم بدون شک با همکاری نهادهای فرهنگی به سمت برگزاری مراسمات در فضای باز با شرایط خاص و تعداد شرکت‌کنندگان کم خواهیم رفت.

وی در ادامه از مردم شاهین‌شهر خواست با توجه به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی را برای شورای شهر انتخاب کنند که در آینده از انتخاب آن‌ها پشیمان نشوند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه بهترین راه تشخیص افراد خدمت گذار و با تقوا در انتخابات پیش رو توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: مردم شاهین‌شهر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر با حضور حداکثری خود باید افرادی را به‌عنوان نماینده خود انتخابات کنند که دارای برنامه و تخصص لازم بوده و همچنین پیگیر مسائل و مشکلات آنان باشد و به‌هیچ‌عنوان دنبال رانت یا منافع شخصی و یا قومی و قبیله‌ای خود نباشند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+