اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/11/16    کد خبر: 15722923   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

بهره‌برداری و کلنگ زنی 83 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 336 میلیارد تومان در دهه فجر

بهره‌برداری و کلنگ زنی 83 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 336 میلیارد تومان در دهه فجر

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نشست خبری اسفندیار تاجمیری ظهر امروز 12 بهمن‌ماه 1399 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مناسبت دهه فجر با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری‌هایی همچون فارس، ایسنا و پایگاه‌های خبری همچون شاهین پرس و نشریاتی همچون خبررسان، صبح شاهین‌شهر، نسل فردا، اصفهان امروز برگزار شد.


وی در همان ابتدای سخن خاطرنشان ساخت: در طلیعه آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۶۱ پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ احداث ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان نیز به زمین زده خواهد شد.

ابر پروژه مترو اصفهان_شاهین‌شهر با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی را شاخص ترین پروژه عمرانی شهرداری شاهین‌شهر دانست و ادامه داد: در شهرداری‌های شهرستان نیز ۱۳ پروژه با ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، لایبید دو پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، وزوان یک پروژه با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و گرگاب با ۶ پروژه و یک میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندارشهرستان شاهین‌شهر و میمه از سکونت نداشتن بیش از ۸۰ درصد مدیران دستگاه‌های اجرایی در شاهین‌شهر به‌عنوان یک مشکل یادکرد و تغییر ۱۹ مدیر دستگاه‌های اجرایی را نشان‌گر پویایی نظام مدیریتی و بهبود خدمت‌رسانی بهتر به مردم ذکر کرد.

به اشتغال ۸۵ هزار کارگر در واحدهای صنعتی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: سیل مهاجرت ازسایر شهرهای کشور به شهرستان شاهین‌شهر و میمه همواره به افزایش آمار بیکاری دامن می‌زند به ‌طوری آمار جوانان جویای کار باوجود فعال شدن نسبی برخی از واحدهای صنعتی رقم رسمی بالای ۱۷.۵ درصد است. تاجمیری از رعایت مّر قانون در انتخابات پیش رو سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا خبر داد و گفت:‌ انتخابات به عنوان یک پشتوانه محکم نظام، رسانه‌ها باید با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، عموم مردم را به مشارکت در سرنوشت میهن و استفاده از حق قانونی و طبیعی خود در اداره کشور تشویق کنند. انتهای پیام/ج

 

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+