اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/10/27    کد خبر: 15722842   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

جویا خبرنگار خطاب به رئیس شورای شهر شاهین‌شهر «کیم اوز قاتیقینا تورش دئیر»

جویا خبرنگار خطاب به رئیس شورای شهر شاهین‌شهر «کیم اوز قاتیقینا تورش دئیر»

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای این بار طی یادداشتی با عنوان (کیم اوز قاتیقینا تورش دئیر)-«هیچ‌کس به ماست خودش ترش نمیگه» آورده است؛ در این ماه‌های پایانی دوره پنجم شورای شهر شاهین‌شهر با همه خاطرات شیرین و تلخ آن چندان رغبتی به قلم‌زدن در مورد مسائل آن نداشتم اما شما به‌عنوان رئیس کنونی شورای این شهر جدای از قند و چایی که در دفترتان با هم خورده‌ایم، کاری کردید که بنده مجدداً دست به سلاح (قلم) شوم و به‌عنوان یک حق طبیعی طی چند سؤال در مورد اظهارت ضد و نقیض و ادامه‌دار شما چند پرشش نمائیم.


جناب آقای مهندس فتحی بنده رسانه درست نکرده‌ام یا خبرنگار نشده‌ام که بله قربان گوی فلان مسوول از جمله؛ رئیس‌جمهور، وزیر، نماینده مجلس، استاندار، فرماندار و یا فلان عضو شورای شهر باشم. بله من تنها در یک مورد بله‌قربان‌گو و تسلیم هستم و آن مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای رهبر مسلمین جهان اسلام است.

من مسیری را با عشق و علاقه در پیش‌گرفته‌ام که تاکنون یک‌ریالی برای من نداشته است، اما تا جایی که توانسته‌ام مطالبات به‌حق مردم در قالب خبر، گزارش، یادداشت، نامه و... به‌عنوان رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیگیری کرده‌ام؛ که در این راستا نیز با خدا معامله کرده‌ام و به هیچ عنوانی از جریان زر و زور و تزویر، قدرت و ثروت و... هراسی نداشته‌ام و از این به بعد هم نخواهم داشت و امیدوارم در این راه دچار لغزش نشوم. در ضمن بر اساس عملکرد از مسئولی که واقعاً شب و روز را برای خدمت به مردم فهمیده‌ام که در حال تلاش و کوشش است در حوزه رسانه دفاع و حمایت کرده‌ام.

جناب آقای مهندس فتحی من نه اصولگرا هستم و نه اصلاح‌طلب چراکه معتقدم این دو جریان خسارت‌های جبران‌ناپذیری به انقلاب و کشوری که خون هزاران شهید پای آن ریخته است وارد کرده‌اند و اگر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نبود باید تا حالا فاتحه این نظام را خوانده بودیم. به همین علت تمام تلاش و همت خویش را به کار گرفته‌ام که انقلابی و جهادی عمل کنم البته نه از جنس مجلس یازدهم کنونی که دارد با نام انقلابی و انقلابی گری تیشه به ریشه آن می‌زند.

جناب آقای مهندس فتحی شنیده بودیم که آذری‌ها ضرب‌المثل جالبی دارند که می‌گوید؛ (کیم اوز قاتیقینا تورش دئیر)-«هیچ‌کس به ماست خودش ترش نمیگه» اما نه تا این حد که شما در جلسه اخیر با اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای واگذاری یک دفتر (که هنوز سرنوشت آن مشخص نیست) به آن‌ها آن‌چنان از عملکرد شورای دوره پنجم با آب و تاب دفاع کردید که به‌عنوان یک خبرنگار به خودم شک کردم یا بنده داخل این شهر فعالیت نمی‌کنم یا شما، به قول یک‌ضرب المثل دیگر آذری ) لپه نی دئمه دویونو ده، دونه نی دئمه بویونو ده)-«لپه را نگو برنجو بگو، دیروزو نگو امروز و بگو(داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است». در این راستا من حاضرم با شما عنوان رئیس شورای این شهر مناظره‌ای با حضور مردم، نخبگان و صاحب‌نظران شاهین‌شهر در تالار شیخ بهایی برگزارکنیم اگر شما توانستید مردم را در حوزه عملکرد متقاعد و یا کسی را پیدا کنید که در آن جمع از عملکرد شورای دوره پنجم دفاع کند هر چه گفتید بنده با جان و دل می‌پذیرم.

جناب آقای مهندس فتحی یک ضرب‌المثل آذری هست که می‌گویید؛ (یوقورت توکولسه یئری قالار، آیران توکولسه نه یی قالار؟)- «اگر ماست بریزد جایش می‌ماند، اگر دوغ بریزد چه چیزی از آن می‌ماند؟» به‌عنوان نمونه اخیراً حسین ابراهیمی ناغانی نائب رئیس شورای شهر شاهین‌شهر به مستند نامه به اعضای شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه نوشته است که ساخت سریال ۱۳ قسمتی خانه دوم در شاهین‌شهر به کارگردانی هادی رحیمی خواص و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی با ترکیبی از بازیگران نام‌آشنای کشوری و بهره‌مندی از ظرفیت هنری شهر (بومی گزینی) در ژانر کمدی به سفارش سیمای استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی را با توجه به مشکلات عدیده مالی شهرداری شاهین‌شهر مصداق بارز تضییع حقوق مردم و بیت‌المال دانسته است، حال این سؤال پیش می‌آیید شما در گفت‌وگو با ایسنا آن را بسترسازی مدیریت شهری برای ساخت سریال تلویزیونی با هدف اعتلای فرهنگ و شکوفایی استعدادهای هنری شهر دانسته‌اید این اظهارنظر شما که بر خلاف اظهارنظر آقای ابراهیمی ناغانی عضو دیگر شورای شهر می‌باشد بر مبنای چه حساب‌وکتابی بوده است؟!

لذا جناب آقای علی فتحی ضمن چشم پوششی از تحرکات و فعالیت‌هایی که در حوزه حمایت از طرح دعوا علیه این‌جانب در مراجع قضایی با همکاری سایر اعضا شورا و سایر انجام داده‌اید، امیدوارم به نقد و اظهارنظر آزاد معتقد باشید و بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات شما از زمان انتشار این مطلب به مدت یک ماه فرصت دارید که در تائید یا رد آن، جوابیه‌ای برای بنده ارسال کنید و بنده نیز موظف به انتشار آن هستم پس این مطلب مهم را تأکید می‌کنم و منتظر پاسخیه شما خواهم بود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+