اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/8/13    کد خبر: 15722558   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شرکت هسا و سایر نهادها بدهی 120 میلیارد تومانی خود به شهرداری شاهین‌شهر را پرداخت کنند

شرکت هسا و سایر نهادها بدهی 120 میلیارد تومانی خود به شهرداری شاهین‌شهر را پرداخت کنند

  شهردار شاهین‌شهر از کسری بودجه 75 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: صدور پروانه‌های ساختمانی به‌شدت در شاهین‌شهر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، احمدرضا پری تبار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه ۲۸۴ میلیارد تومانی شهرداری شاهین‌شهر، اظهار کرد: بودجه مذکور مطلوب نیست و باید با جلساتی که با اعضای شورای شهر در نظر می‌گیریم، بودجه مذکور را افزایش دهیم.


وی با بیان اینکه با این بودجه مصوب شده باید ماهی ۲۴ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم، گفت: در طی ۷ ماه گذشته باید مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان وصول می‌شد که ۹۳ میلیارد تومان وصول‌شده و ۷۵ میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

شهردار شاهین‌شهر از ادامه شروع به فعالیت 30 پروژه عمرانی شهرداری شاهین‌شهر و افتتاح آن‌ها تا پایان سال سخن گفت و افزود: در حوزه مترو شاهین شهر-اصفهان با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و با پیشرفت ۱۵ درصدی آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انعقاد قرارداد برای ۱۰ پروژه دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار داریم. خاطرنشان ساخت: صدور پروانه‌های ساختمانی به‌شدت کاهش پیدا کرده است و مواردی هم که اقدام به اخذ پروانه ساخت کردند به دلیل شرایط اقتصادی و عدم توانایی در پرداخت اقساط درخواست امحال می‌کنند.

پری تبار تأکید کرد: دو سال از فرصت خوب دولت برای «سامانه سماد» می‌گذرد که در این طرح دولت پرداخت بدهی‌های ارگان‌های دولتی را بر عهده گرفته است و ما نیز مکاتبه‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی همچنین از بدهی ۸۰ میلیارد تومانی هسا و همچنین بدهی ۴۰ میلیارد تومانی بقیه ادارات و نهادها به شهرداری شاهین‌شهر خبر داد و افزود: در این شرایط اقتصادی بی‌انصافی که از این موضوع مهم به‌سادگی عبور کنیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+