اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/6/3    کد خبر: 15722107   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

بهره‌برداری از 36 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در شاهین‌شهر و میمه

بهره‌برداری از 36 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در شاهین‌شهر و میمه

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری صبح امروز 2 شهریورماه ۱۳۹۸ در نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت با خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز ماه محرم، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه 36 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۶6 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی با بیان اینکه امسال در هفته دولت به خاطر انتشار ویروس کرونا آیین رونمایی و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی نسبت به سالیان گذشته متفاوت‌تر خواهد بود، گفت: بسیاری از این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، راه‌سازی، تولیدی، مخابراتی، آموزشی و همچنین بهداشتی و درمانی می‌باشند با حضور مسؤولان استانی و کشوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

تاجمیری نماینده عالی دولت در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه زنگ انتخابات سال آینده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در به صدا درآورد، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور به اطلاع عموم می‌رسانم فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه آمادگی لازم و کافی جهت یک انتخاب با درصد مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی را دارد.

وی وضعیت کرونایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه را«هشدار» یا همان«نارنجی قبل از قرمز» اعلام کرد و متذکر شد: هم از عموم مردم و هم از عزاداران حضرت آقا عبدالله الحسین(ع) در ایام محرم تقاضا دارم که نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا نهایت حساسیت و دقت لازم به‌خصوص در زمان اجرای برنامه‌های خود داشته باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از تشکیل جلسه ستاد مهر جهت بازگشایی مدارس با توجه به شرایط حساس کنونی با حضور مسئولان دستگاه‌ها و نهادی مختلف خبر داد و گفت: تمام تلاش خویش را به کار بسته‌ایم که زمینه حضور بدون دغدغه نزدیک به 40 هزار دانش‌آموز شاهین‌شهری با توجه به این شرایط انتشار ویروس کرونایی را فراهم‌سازیم.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح استانی و حتی ملی با همراهی آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکلات عمرانی، درمانی، کشاورزی، علمی و آموزشی صورت پذیرفته است، خاطرنشان ساخت: در تلاشیم که مصوبه منطقه آزاد شاهین‌شهر عملیاتی شود تا بدین ترتیب زمینه اشتغال برای بسیاری از جوانان جویای کار فراهم شود.

تاجمیری خبرداد که طرح روکش آسفالت در جاده دسترسی روستاهای دهلر و بیدشک و سه از توابع بخش مرکزی انجام شده و محور مراوند در بخش میمه در حال اجراست و در ادامه مسیر روستاهای میمه و کلهرود به زودی انجام خواهد شد.

وی از بازدید سرزده از نهادها و دستگاه‌های مختلف در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه سخن به میان آورد و گفت: هدف از انجام این بازدیدهای سرزده همان ارتقاء سطح روابط بین ارباب‌رجوع و مدیر و برطرف سازی خلأهای موجود در این راستا است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از دیدار نزدیک و چهره به چهره با اقشار مختلف ازجمله؛ هنرمندان، اصحاب رسانه، فعالین فضای مجازی، تولیدکنندگان، کارگران، جانبازان، ورزشکاران، فعالین حوزه بانوان، نخبگان، اساتید دانشگاه، طلاب، اصناف، پزشکان، دانش آموزان و.... جهت پیگیری و برطرف سازی مشکلات آن‌ها خبر داد. انتهای پیام/ج  

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+