اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/5/20    کد خبر: 15722068   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

چه خبر از شهرستان شاهین‌شهر و میمه استان اصفهان

چه خبر از شهرستان شاهین‌شهر و میمه استان اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا  از اصفهان، ظهر امروز 20 مردادماه 1399 مهم‌ترین رویدادهای خبری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در قالب «چه خبر» در هفته‌ای گذشته به شرح زیر است؛


*خانم وزنه مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ارزیابی ارتباطات رسانه‌ای موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس و رتبه برتر پانزدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان شد.

*دبیران هسته‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب و در حضور حجت‌الاسلام قاسم هاشم احکام آن‌ها صادر گردید.

*امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و سایر مسوولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه هرکدام طی پیام‌هایی جداگانه عید غدیر خم و فرا رسیدن 17 مردادماه 1399 روز خبرنگار را تبریک گفتند و از اصحاب رسانه فعال در سطح شهرستان تجلیل به عمل آوردند.

*حمید صالحی میامی طی حکمی از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب و از زحمات حمیدرضا یعقوبی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

*اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در نماز جمعه این هفته شهر گرگاب حضور یافت و از پیشرفت 60 درصدی پروژه‌های عمرانی این شهر خبر داد.

*حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر در حاشیه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گفت که از تندیس شهیده زینب کمایی در هفته دفاع مقدس مقابل ترمینال شیشه‌ای رونمایی خواهد شد.

*خیرین گرگاب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم نزدیک به 14 هزار غذای گرم بین نیازمندان و مستمندان تهیه و توزیع کردند.

*خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا (ع) شاهین‌شهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نزدیک به 300 بسته معیشتی هرکدام به ارزش 300 هزار تومان در آیینی با حضور مسوولان محلی بین مستمندان و نیازمندان تهیه و توزیع کردند.

*سرهنگ علی صادقی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب و از زحمات حسین بساطی فرمانده سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

*پس از برکنار حمیدرضا فرهنگ شهردار اسبق شاهین‌شهر، این بار اعضای شورای دوره پنجم با هفت رأی مثبت در اقدامی باورنکردنی، مهرداد مختاری عضو فعلی شورای شهر را به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر انتخاب کردند.

*به مناسبت عید سعید غدیر خم حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر از تعدادی از مغازه‌های خیابان فردوسی بازدید و با مغازه‌داران دیدار نمودند و با اهدای هدایایی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به آنان تبریک گفتند.

*حجت‌الاسلام حسن بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت که انتخابات کانون مداحان این شهرستان برگزار و اعضای اصلی و علی‌البدل آن انتخاب شدند.

*علی پارسا رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه با نارنجی خواندن وضعیت کرونایی این شهرستان گفت که تاکنون ویروس کرونا توانسته جان نزدیک به 50 نفر از ساکنان این شهرستان را بگیرید، لذا مردم باید به دقت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند چراکه هم‌اکنون بیش از 20 بیمار کرونایی در بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر بستری هستند.

*ناصر جنتی مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان و از فعالین عرصه تولید در شهرک صنعت مورچه‌خورت روز گذشته در علت مبتلابه ویروس کرونا درگذشت.

*آزمون کارشناسی ارشد 16 و 17 مرداد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار شد.

*نتیجه آزمایش کرونای مرضیه باقرصاد معاون رسانه و تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مثبت اعلام شد و وی هم‌اکنون در قرنطینه کامل خانگی به سر می‌برد.

*حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس از تجهیز بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر به یک دستگاه ام ار ای خبر داد.

* در انتخابات داخلی شورای اسلامی شاهین‌شهر و با حضور کلیه اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای جدید هیأت رئیسه این شورا مشخص گردیدند به ترتیب علی فتحی به عنوان رئیس شورای شهر و حسین ابراهیمی ناغانی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

* در جلسه رسمی و با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی شهرستان برگزار و اسماعیل فرهادی عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر به اتفاق آرا برای هشتمین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهرومیمه انتخاب گردید.

* به مناسبت عید سعید خم برای نخستین بار در کشور سیستم مکانیزه گلاب‌پاش در کنار قبور پاک و مطهر شهدای شاهین‌شهر با حضور سرپرست شهرداری، رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر، رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان شاهین شهرومیمه، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری افتتاح گردید.

آتشپاددوم مجتبی رستمی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر گفت: از آغاز سال جاری تا ابتدای مردادماه،  532 حادثه در داخل و خارج محدوده شاهین‌شهر اتفاق افتاده که جان برکفان این سازمان در کوتاه ترین زمان به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

اخبار همچنان ادامه دارد...

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+