اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15721803   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

تقاضای نزدیک به یک هزار نفر در شاهین‌شهر برای دریافت بیمه بیکاری

تقاضای نزدیک به یک هزار نفر در شاهین‌شهر برای دریافت بیمه بیکاری

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، کریم علی‌نقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جمعیت کارگری شهرستان شاهین شهر و میمه شاهد رشد 10 درصدی بوده است که هم‌اکنون نزدیک به 85 هزار نفر تخمین زده می‌شود.


وی با بیان اینکه 30 درصد جمعیت کارگری شهرستان شاهین‌شهر و میمه را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: نزدیک به 45 هزار نفر از جمعیت کارگری شاهین‌شهر و میمه از شعب تأمین اجتماعی واقع در این سطح این شهرستان خدمات دریافت می‌کنند و الباقی تحت حمایت مراکز تأمین اجتماعی شهر اصفهان هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود که پایه حقوق کارگران رشد 20 تا 25 درصدی داشته باشد، گفت: اگر این پیش‌بینی محقق شود یک کارگر امسال کمتر از 2 میلیون و 400 هزار تومان به‌اضافه بیمه و سایر مزایا دریافتی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بسیاری از بخش‌های اقتصادی ازجمله صنایع، اصناف، واحدهای گردشگری و سایر را تحت تأثیر خود قرار داده است، خاطرنشان ساخت: تا به امروز نزدیک به یک هزار نفر در این شهرستان تقاضای دریافت بیمه بیکاری کرده‌اند.

علی‌نقی از متقاضیان بیمه بیکاری خواست که به‌هیچ‌عنوان به‌صورت حضوری به اداره کار شهرستان شاهین‌شهر و میمه مراجعه نکنند و تنها تقاضای خود را از طریق سامانه اعلام‌شده ثبت نمایند و بعد دریافت پیامک کد پیگیری به درخواست آن‌ها توسط کارشناس مربوطه رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح تنها برای دو ماه می‌باشد و قرار هست کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده‌اند تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به آن‌ها بیمه بیکاری پرداخت شود.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+