اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/11    کد خبر: 15721540   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرار آقای حاجی دلیگانی از فضای مناظره نتیجه عکس خواهد داد

فرار آقای حاجی دلیگانی از فضای مناظره نتیجه عکس خواهد داد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا خبرنگار و فعال مدنی طی یادداشتی با عنوان« فرار آقای حاجی دلیگانی از فضای مناظره نتیجه معکوس خواهد داد» آورده است؛ مناظره یکی از فنون منطقی و روش‌مند در مباحثات علمی و کلامی است که همواره مورد توجه عالمان و متکلمان اسلامی بوده است.


 تحلیل و تبیین مناظرات انتخابات مجلس از دیدگاه‌های گوناگون، فرصتی است تا فارغ از جدل‌های مرسوم میان طرفداران کاندیداهای مختلف، چهارچوبی نسبتاً دقیق‌تر و جامع‌تر در اختیار مخاطبانی قرار دهد که بناست در فرصتی محدود، شناخت خود از کاندیداهای موجود را برای انتخاب یکی از آنان به‌عنوان نماینده مجلس تکمیل کنند.

این روزها هرچند شاهد انواع تبلیغات چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی در سراسر کشور و به‌خصوص در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار جهت تصدی یک کرسی مجلس یازدهم هستیم.

اما در ادامه بسیاری از تحلیل گران، نخبگان و حتی برخی از کاندیداهای این حوزه انتخابیه از همان ابتدای شروع تبلیغات انتخاباتی خویش، آقای حسینعلی حاجی دلیگانی که دو دوره (نهم و دهم) هست توانسته بر صندلی سبز مجلس تکیه بزند با حضور اقشار مختلف در تالار شیخ بهایی شهر شاهین‌شهر دعوت به مناظره کردند.

 مناظره‌ای که اگر اتفاق می‌افتاد و آقای حاجی دلیگانی در آن پیروز می‌شد، بدون نقش تأثیری گذاری در محبوبیت و جذب آرای بیشتر وی داشت و هم از یک طرف باعث گرم‌تر شدن فضای انتخابات در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار می‌شد.

اما با توجه به اینکه یک روز تا پایان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بیشتر نمانده است، این نگارنده بعید می‌داند که آقای حاجی دلیگانی در این زمان پایانی تبلیغات ریسک چنین پیشنهادی را بپذیرد که می‌شود همان ضرب‌المثل معروفی که می‌گویید؛ «هر چی رشته کرده بودیم، پنبه شد».

چراکه وی به‌خوبی می‌داند این مناظره شمشیر دولبه ای است که هم می‌تواند کارنامه 8 ساله وی را به‌شدت زیر سؤال ببرد و هم ممکن است وی را سربلند کند.

 اما بدون شک فرار آقای حاجی دلیگانی از صحنه مناظره خروجی معکوسی برای وی رقم خواهد زد و ابهاماتی که بسیاری از مردم در مورد وی و اطرافیانش در ذهن دارند همچنان دست‌نخورده خواهد ماند و از این اتفاق بمانند آتش زیر خاکستر تعبیر خواهد شد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+