اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/11/27    کد خبر: 15721531   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم حاجی دلیگانی را به مناظره دعوت کرد

حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم حاجی دلیگانی را به مناظره دعوت کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حاج علی شانظری امشب در جمع مردم شهر گز با انتشار خبری مبنی بر کناره‌گیری وی به نفع آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: این شایعات از پایه کذب و بی‌اساس است چراکه با قاطعیت تمام تا پایان این ماراتن در صحنه رقابت حضور خواهم داشت.


وی از اعلام آمادگی کامل خود جهت مناظره با آقای حسینعلی حاجی دلیگانی در جمع اقشار مختلف مردم سخن گفت و افزود: هدف از دعوت به این مناظره پرسش چند سؤال هست که این حق مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار هست که بدانند آقای حاجی دلیگانی به‌عنوان نماینده آن‌ها که دو دوره (نهم و دهم) در مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته است چه اقدامات و تلاش‌هایی برای حل مسائل و مشکلات آن‌ها به‌خصوص در حوزه اقتصادی انجام داده است.

این کاندید مجلس با بیان اینکه امروز آقای حاجی دلیگانی مکلف است پس از گذشت دو دوره فعالیت خود در مجلس باید در این فرصت کوتاه و با حضور در یک اجماع عمومی که در آن‌همه سلیقه‌ها و اقشار مختلف مردم حضورداشته باشند، پاسخگوی سؤوالات آن‌ها در حوزه‌های مختلف عملکردی خویش باشد، تصریح داشت: این مناظره بدون شک نقش تأثیرگذاری در انتخاب کاندید اصلح خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرار از مناظره به نفع آقای حاجی دلیگانی نیست، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای مناظره در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار نقش مهمی در ایجاد فضا و شور انتخاباتی خواهد داشت.

حاجی علی شانظری با بیان اینکه گزبرخوار دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که چندان به آن‌ها پرداخته نشده است، گفت: اگر مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار به بنده به‌عنوان خادم خود برای رفتن به مجلس یازدهم اعتماد کنند به‌هیچ‌عنوان اهل وعده دادن سرخرمن نبوده و نیستم اما تمام تلاش خویش را در راستای وظایف خطیر نمایندگی جهت رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به‌صورت شبانه‌روز به کارخواهم بست.

وی با بیان اینکه بودجه کشور از حالت کمیسیون بنیان به دانش‌بنیان بودن تغییر شکل دهد، افزود: سهم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار باید از بودجه سالیانه کشور افزایش یابد.

کاندیدای مجلس یازدهم با بیان اینکه کشور نیازمند سازمان اقتصاد مقاومتی است، گفت: امروز اگر شاهد افزایش تورم افسارگسیخته در سطح جامع هستیم به دلیل عملیاتی نشدن فضای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه در حوزه قانون و برنامه در کشور چیزی کم نداریم، متذکر شد: مشکل اصلی کشور به نظارت، اجرا و عمل نکردن به قانون بر می‌گردد نه چیز دیگری.

حاج علی شانظری با بیان اینکه اگر نمایندگان مجلس در زمان فعالیت خود خدا را در نظر بگیرند با اخلاص برای خدا کار کنند بدون شک بسیاری از مسائل و مشکلات کشور رخت بر خواهد بست، بیان داشت: ما هم در حوزه نظامی و هم در حوزه اعتقادی و مذهبی در دنیا حرف برای سخن گفتن داریم اما به‌شدت در حوزه اقتصادی ضعیف هستیم چراکه اقتصاد کشور همیشه متکی به نفت بوده است.

وی با بیان اگر اقتصاد کشور را به سمت مقاومتی و دانش‌بنیان شدن پیش ببریم بدون شک بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان حل خواهد شد، ادامه داد: جوان ایرانی اگر امروز دارای درآمد باشد بدون شک در باتلاق آسیب‌های اجتماعی گرفتار نخواهد شد.

این کاندید مجلس یازدهم با بیان اینکه به جرات باید بگوییم که مشکلات اقتصادی باعث ضعیف شدن مسائل اعتقادی بسیاری جوانان ما شده است، یادآور شد: به نظرم اگر نمایندگان مجلس یازدهم بتوانند در حوزه اقتصادی انقلابی را در کشور ایجاد و پایه‌گذاری کنند که موجب رفع بسیاری دغدغه‌های اقتصادی مردم به‌خصوص برای جوانان شود خیلی از مشکلات کشور بهبود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+