اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/9/15    کد خبر: 15721125   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

92 درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس شاهین‌شهر و برخوار مرد هستند

92 درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس شاهین‌شهر و برخوار مرد هستند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری عصر امروز در پایان ششمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی برای مجلس یازدهم بار دیگر در جلو دوربین خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تا پایان ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.


وی با بیان اینکه از این مجموع به لحاظ ترکیب جنسیتی معادل ۸ در صد زن و ۹۲ درصد مرد هستند، افزود: به لحاظ تحصیلات ۲۸ نفر فوق‌لیسانس ۴ نفر دکترا و ۵ نفر حوزوی ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در خصوص ترکیب سنی داوطلبین ثبت نامی در انتخابات مجلس یازدهم تا پایان روز ششم اظهار داشت: ۳۵-۳۰ سال (۵ نفر) ۴۰-۳۶ (۱۳ نفر) ۴۵-۴۱ (۶ نفر) ۵۰-۴۶ (۳ نفر) ۵۵- ۵۱ (۵ نفر) ۶۰- ۵۶ (۴ نفر) و ۶۵- ۶۱ (۱ نفر) هستند.

وی با لحاظ گروه‌های شغلی گفت: ۳ نفر فرهنگی ، ۱ نفر پزشک، ۵ نفر بازنشسته، ۱۳ نفر کارمند، ۴ نفر استاد دانشگاه، ۱ نفر روحانی، شغل آزاد ۷ نفر ، وکیل یا قاضی ۱ نفر و سایر ۲ نفر را شامل می‌شود، همچنین ۳۰ درصد از کل ثبت‌نام کنندگان از جامعه ایثارگران می‌باشند.

تاجمیری در پایان اظهار داشت: که فردا آخرین روز مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم است و داوطلبان عضویت در خانه ملت، از ۸ صبح فردا تا ۶ عصر فرصت دارند با در دست داشتن مدارک لازم، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیات اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: با توجه به اینکه در روز پایانی پیش‌بینی می‌شود با تعداد بیشتری از داوطلبان مواجه باشیم برای سهولت داوطلبان، اپلیکیشنی در سایت وزارت کشور بارگذاری شده تا بخشی از فرایند ثبت‌نام و پرسش‌نامه در این بخش تکمیل شود تا در زمان مراجعه برای ثبت‌نام داوطلبان با زمان کمتری در صف انتظار مواجه باشند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+