اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/8/24    کد خبر: 15720964   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

صداهای ناهنجاری که شب‌ها رئیس‌جمهور را آزار نمی‌دهد

صداهای ناهنجاری که شب‌ها رئیس‌جمهور را آزار نمی‌دهد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، علی صفایی تحلیل‌گر مسائل سیاسی طی یادداشتی با عنوان «صداهای ناهنجاری که شب‌ها رئیس‌جمهور را آزار نمی‌دهد» آورده است؛ توپخانه حجت‌الاسلام حسن روحانی در یزد روی موضوع فساد آتش تهیه ریخت اما از آنجا دل در گرو مذاکره داشته و دارد، کمتر به نقش آمریکا در امنیت کشورمان پرداخت، لذا کسی نیست که به مصرف انتخاباتی این سخنرانی پی نبرده باشد.


بارها به آقای روحانی یادآوری شده است امامزاده‌ای که به آن دخیل بسته شفا نمی‌دهد که هیچ‌، کور هم می‌کند اما معلوم نیست که چرا حنای توطئه‌های آمریکا علیه مردم ایران برای حجت‌الاسلام روحانی خیلی مرغوب و پررنگ است.

هیچ فصل الختامی پیرامون رابطه ما با آمریکا روشن‌تر از سخنان مقام معظم رهبری نیست که پیرامون اغتشاشات دی‌ماه 96 فرمودند: «نقشه، مربوط به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است. چند ماه هم هست که دارند نقشه می‌کشند: اینکه بی آییم از شهرهای کوچک شروع کنیم و به‌طرف مرکز بی آییم، پول هم از یکی از این دولت‌های خر پول اطراف خلیج‌فارس است. خب این کارها خرج دارد باید پول بدهند. آمریکایی‌ها که حاضر نیستند پول خرج کنند، ضلع سوم هم پادویی سازمان منافقین (مجاهدین) بود».

منافقین از جریانات بسیار خطرناک در انقلاب اسلامی بودند که سرمایه‌های بزرگی را از انقلاب گرفتند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در همایش سراسری هیئت‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: «دشمن الآن دنبال جنگ نظامی نیست، قدرت نظامی ایران را می‌دانند و تصور جنگ با ایران را نمی‌کنند، گزینه آن‌ها جنگ نرم است و عمده جنگ نرم از طریق نفوذ است که در این سه، چهار سال اخیر رهبری بیشتر به این موضوع پرداختند و اعلام‌خطر کردند».

چنانچه به سیر تحول اغتشاشات از دی‌ماه 96 به بعد نگاهی بی ندازیم خواهیم دید که «ضلع سوم» نیز تاکتیک عوض کرده است. دشمن تجربه جنگ سخت با ایران را دارد و فهمیده است که از این طریق موفق نمی‌شوند. منافقین با دیوارنویسی در خیابان‌ها شرارت‌های خودشان را شروع کردند. نصب پوستر و عکس را هم چاشنی آن کردند. زمینه را مساعد دیدند، آتش زدن اماکن مذهبی را هم تجربه کردند. حال چندی است که سکوت شب‌ها با طنین «کانون‌های شورشی» منافقین می‌شکند و خواب را از چشم خادمان نظام می‌رباید. عجبا که آقای رئیس‌جمهور با این دو ساعت، چنین صداهایی او را آزار نمی‌دهد.

آقای روحانی چندی پیش‌گفته بود که به دلیل مشغله‌های دولت و دغدغه‌های مردم، شب‌ها بیش از دو ساعت نمی‌خوابد! به یاد یک‌ضرب المثل قدیمی خودمان افتادم که می‌گوید کسی که خودش را به خواب‌زده نمی‌توانی بیدار کنی. حال نگرانی ما این است که یک‌وقت خدای‌ناکرده دغدغه مردم و ملت با دغدغه «تعامل سازنده» جایگزین شود و امنیت نظام نیز فدای این تعامل گردد.

این نیازمند هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است که یک‌وقت در میان صحبت‌های نغز رئیس‌جمهور در مورد شفافیت، امنیت کشور در محاق نفوذ داخل گم شود و مجبور شویم تاوان شفافیت رئیس‌جمهور را از جیب امنیت ملی بپردازیم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+