اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/7/1    کد خبر: 15720728   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

از برنامه‌های مبتنی بر سند تحول بنیادین در شاهین‌شهر و میمه رونمایی کرد

از برنامه‌های مبتنی بر سند تحول بنیادین در شاهین‌شهر و میمه رونمایی کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، هم‌زمان با سراسر کشور آیین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت  با حضور فرماندار ، امام‌جمعه شاهین‌شهر، بخشدار مرکزی، مدیران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اولیاء دانش آموزان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هنرستان دخترانه آل یاسین شاهین‌شهر برگزار شد و در این آیین از برنامه‌های مبتنی بر سند تحول بنیادین سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (مجموعه انتظارات از مدارس) رونمایی شد.


اسفندیار تاجمیری در این مراسم اظهار کرد: فصل مهر و شروع دوره جدید آموزش رسمی کشور و فعال شدن چند میلیون نفر در قالب خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش و مراکز آموزش عالی شایسته توجه و تکریم است.

 وی در ادامه افزود: به‌ویژه مشارکت معنوی و مادی مردم و خانواده‌ها در کمک به متولیان این امر خطیر و اعمال مراقبت در تعلیم و تعلم تأثیرگذار آینده‌سازان کشور ضرورت دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه همچنین دفاع مقدس هشت‌ساله را یکی از فرازهای بلند تاریخ پرافتخار این سرزمین و انقلاب شکوهمند اسلامی و نماد خیزش همه مردم ایران برای دفاع از کیان کشور، تمامیت ارضی و ارزش‌های جامعه به شمار آورد و گفت: امروز گرامیداشت این مناسبت مهم و تلاش سازنده و فاخر در انتقال پیام آن به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی جامعه به نسل جدید و جنگ‌ندیده و انجام آسیب‌شناسی لازم در این زمینه امری مغتنم خواهد بود.

 انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+