اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/15    کد خبر: 15720611   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

15 درصد مردم شاهین‌شهر و میمه کارت هوشمند ملی دریافت نکرده‌اند

15 درصد مردم شاهین‌شهر و میمه کارت هوشمند ملی دریافت نکرده‌اند

 

اکبر ترابی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت، اظهار کرد: نزدیک به 15 درصد مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه کارت هوشمند ملی دریافت نکرده‌اند.


وی در پایان از آماده بودن تعداد زیادی کارت ملی هوشمند شهروندان شاهین‌شهری خبر داد و گفت: برخی از شهروندان باوجود ارسال پیامک تحویل کارت ملی در دریافت کارت ملی خود از این اداره کوتاهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 2 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطلِه پستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه وجود دارد، گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاع از محل کارت سوخت‌های جا مانده در پست، ابتدا در سامانه شرکت ملی پست محل دقیق آن را جستجو و سپس به باجه معطله دفاتر پستی منتخب سطح شهر مراجعه کنند.

مدیر اداره پست شاهین‌شهر و میمه افزود: برای دسترسی سریع به کارت‌های سوخت، در صورت داشتن کدرهگیری 20 رقمی به سامانه رهگیری مرسولات به آدرس newtracking.post.ir مراجعه شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت نداشتن کدرهگیری می‌توان کارت سوخت را در سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به جستجوی پرداخت، اظهار داشت:آدرس این سامانه najatracking.post.ir است و شهروندان می‌توانند با داشتن شماره VIN کارت خودرو، نسبت به پیگیری کارت سوخت خود اقدام کنند.

ترابی با بیان اینکه برای نزدیک به 75 درصد منازل و اماکن روستایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه پلاک کد پستی نصب‌شده است، تصریح کرد: امکان توزیع مرسولات شهرستان شاهین‌شهر و میمه تا ساعت 22 شب در استان‌های تهران، یزد، اراک و شهرکرد فراهم‌شده است.

وی با بیان اینکه اداره پست شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر اساس ترافیک خدمات رتبه سوم بعد از شهرستان‌های اصفهان و کاشان در استان اصفهان را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: در بخش میمه دو دفتر پست دولتی ، 5 دفتر آی سی تی روستایی و یک پست بانک را داریم.

مدیر اداره پست شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: به دانشگاه‌های واقع در سطح شهرستان جهت ارائه خدمات الکترونیک پست اعلام همکاری کرده‌ایم.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+