اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/6/2    کد خبر: 15720456   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

مهم‌ترین رویدادهای خبری شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای خبری شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای گذشته به شرح زیر است؛


*رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر؛ کاروان شادی عید غدیر در شهرستان شاهین‌شهر برپا می‌شود

فرامرز رادمنش گفت: کاروان شادی عید غدیر با همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان شاهین‌شهر در روز عید غدیر به راه خواهد افتاد.

*صبح امروز؛

نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شاهین‌شهر برپا شد

نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات در راستای اهداف کمیته ساماندهی و توانمندی بانوان در شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر برپا شد.

*علینقی خبر داد:

جمعیت کارگری شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۷۵ هزار نفر است/ اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال زا در شاهین شهر

رئیس اداره کار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ شرکت کوچک و بزرگ در ۱۰ ناحیه، منطقه و شهرک صنعتی شاهین‌شهر و میمه فعالیت می‌کنند.

*28 مرداد؛

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در جشن شهروندی شب عید غدیر در ورزشگاه ملت شرکت کرد اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشدار مرکزی، جانشین فرماندهی انتظامی، مدیران فرهنگ و ارشاد و بنیاد شهید، سرپرست شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر در جشن غدیر که با همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و شرکت چند هزار نفری مردم در ورزشگاه بزرگ ملت شاهین‌شهر برگزار شد حضور یافت.

*بوسعیدی خواستار شد؛

با عرضه پوشاک نیمه برهنه برخورد شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه از بازرسی اصناف خواست که با فروشگاه‌هایی که پوشاک نیمه برهنه به مردم عرضه می‌کنند برخورد و به جمع‌آوری این نوع البسه اقدام کنند.

*جعفری عنوان کرد؛

نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه شهر گز به ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس ختم شد

رئیس اورژانس شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نزاع دسته‌جمعی در گز برخوار، به ضرب و شتم و مصدومیت دو تن از مأموران اورژانس شاهین‌شهر ختم شد.

*دادستان شاهین‌شهر؛

یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر، انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو است

بوسعیدی، یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو بیان کرد که مردم اجازه ندهند کشور و سرنوشت آن به دست افراد نااهلی که دارای تفکر لیبرال سرمایه‌داری است بیفتد؛ تفکر لیبرال سرمایه‌داری جامعه را به سمت فاصله طبقاتی و انحطاط می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد: انتخاب افرادی با تفکر سیاسی حضرت امام راحل رحمت‌الله علیه که همان تفکر توحیدی است شرایط برپایی قسط و عدل را در جامعه فراهم می‌کند و عدالت اجتماعی را ارتقا می‌دهد.

*مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان:

از چهار اثر ناملموس در میمه رونمایی شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در سومین جشنواره قنات و قالی شهر میمه از چهاراثرناملموس این شهر رونمایی شد.

*معاون استاندار اصفهان:

جشنواره قنات و قالی میمه از مهاجرت اهالی جلوگیری می کند

قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برگزاری جشنواره قنات و قالی و معرفی ظرفیت‌های میمه از مهاجرت اهالی این بخش به سایر نقاط جلوگیری می‌کند.

*تاجمیری

پیام تبریک فرماندار شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک را تبریک گفت.

*رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر:

تشکیل شورای هم‌اندیشی عکاسان باعث ایجاد وفاق می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر گفت: شوراهای هم‌اندیشی در حوزه‌های متفاوت فرهنگی شهرستان، همانند بازوان پر قدرتی در حوزه فرهنگی و نقطه عطفی میان فعالان حوزه‌های متفاوت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هستند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+