اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/21    کد خبر: 15720365   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رسانه‌ها و اصحاب قلم نقش مهمی در روشنگری و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند

رسانه‌ها و اصحاب قلم نقش مهمی در روشنگری و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، فرامرز رادمنش عصر روز 19 مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل پردیس هنرمندان شاهین‌شهر اظهار کرد: در شرایط امروز ، رسانه‌ها و بخصوص خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری جامعه و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند.


وی با اشاره به مشکلات فراوانی که برای اهالی رسانه ازجمله گرانی کاغذ و زینک، بیمه، افزایش اجاره  بهاء دفاتر برای مطبوعات به وجود آورده است، گفت: باید رفع مشکلات مطبوعات و رسانه‌ها در دستور کار مسؤولان کشور باشد.

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه خبرنگاران باید روشنگری را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند، بیان داشت: با توجه به حساسیت امسال، مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت روانی در جامعه است.

وی متذکر شد: دوری از استبداد رأی، عدالت‌پیشگی و جلوگیری از هوای نفس، بهره‌گیری از مشورت مردم و نخبگان، کمک به فراهم‌سازی آسایش مردم، برقراری ارتباط عاطفی با شهروندان و مدیران، اطلاع‌رسانی سریع و صریح و مسئولانه، رعایت رفاقت، داشتن سعه‌صدر و زبان تشکر و حفظ حرمت کلمات مهم‌ترین انتظارات از رسانه‌ها و اصحاب قلم است.

رادمنش در پایان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه تمام  همت خود را در حمایت از مطبوعات و ارتقا رتبه و جایگاه رسانه‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین برقراری امنیت شغلی برای خبرنگاران و بیمه آنان به کار بسته است.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+