اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/16    کد خبر: 15720267   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار و معاونانش به دیدار رئیس جدید شورای شهر شاهین‌شهر رفتند

شهردار و معاونانش به دیدار رئیس جدید شورای شهر شاهین‌شهر رفتند

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز 17 مردادماه 1398 شهردار، معاونان، رؤسای سازمان‌های وابسته به شهرداری و برخی از مدیران شهرداری شاهین‌شهر با رئیس جدید شورای اسلامی شاهین‌شهر دیدار و این منصب را به وی تبریک عرض نمودند.


حمید عشقی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی بیش‌ازپیش شهرداری شاهین‌شهر ، اظهار کرد: همدلی و وفاق شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر را برای خدمت به شهروندان فهیم شهر ضروری است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 70 درصد پروژه‌های عمرانی مصوب شورا در سطح شهر شروع و امیدواریم در ماه‌های آینده بقیه پروژه‌های مصوب نیز در سطح شهر آغاز گردد.

شهردار شاهین‌شهر خاطر نشان ساخت: در حال حاضر شاهین‌شهر در استان اصفهان موقعیت بسیار خوبی دارد و مسؤولان ارشد استان نیز در راستای اقدامات مطلوب عمرانی شهرداری شاهین‌شهر، نگاه ویژه‌ای به این شهرداری دارند.

وی به پروژه عظیم متروی شاهین‌شهر به اصفهان اشاره نمود و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد، مراحل صدور مجوز مترو به انتها رسیده است که در آینده نزدیک با کلنگ این پروژه، برگ زرینی برای شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم خواهد بود.

نرگس سادات موسوی رئیس جدید شورای اسلامی شاهین‌شهر نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر بیش از گذشته با وحدت و همدلی گام‌های استوارتری برای شهر و شهروندان ارجمند برداشته که اثرهای ماندگاری را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه از اقدامات عمرانی شهرداری در سطح شهر تشکر نمود و افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر در سال جاری همه پروژه‌های عمرانی مصوب شورا را در سطح شهر به سرانجام رسانده و تقدیم شهروندان کنیم.

این دیدار امروز در حالی اتفاق افتاد که در پی برکناری هفته گذشته حمید عشقی از سمت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر توسط اکثریت اعضای شورای شهر شاهین‌شهر هنوز کمیته تطبیق شهرستان شاهین‌شهر و میمه نظر خود را در خصوص ماندن یا رفتن حمید عشقی به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر اعلام نکرده است، اما آنچه مشخص است حمید عشقی با تلاش‌هایی که دارد می کند، برای ماندن در تصدی مدیریت شهرداری شاهین‌شهر هنوز امیدوار هست.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+