اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/4/17    کد خبر: 15719981   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

عضو شورای شهر شاهین شهر از دو کانال تلگرامی عدالت خواه و حقیقت یاب شکایت کرد

عضو شورای شهر شاهین شهر از دو کانال تلگرامی عدالت خواه و حقیقت یاب شکایت کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پرستو جهانگیری عضو شورای شهر شاهین‌شهر روز گذشته  با تنظیم و تقدیم شکوائیه ای از دو کانال تلگرامی عدالت خواه و حقیقت یاب شاهین شهر به دلیل (نشر اکاذیب، تهمت، تشویش اذهان عمومی و افترا) نزد مقامات قضائی طرح دعوا کرد.


این عضو شورای شهر شاهین شهر با ارائه مستنداتی درخواست تعقیب، تحقیق، رسیدگی و مجازات متشکی عنه به استناد ماده ۶۹۸ و بند ۱۱ماده ۶ قانون مطبوعات و ماده ۱۸ جرائم رایانه ای را  برای این دو کانال مذکور در فضای مجازی کرده است.

جهانگیری ضمن ارایه رونوشت شکایات خود به مقامات امنیتی استان اصفهان جهت رسیدگی و پیگرد قانونی نزد محاکم قضایی تقاضای برخورد با انتشار کنندگان این اخبار کذب در فضای مجازی را خواستار شده است.

وی در ادامه همچنین از محسن بوسعیدی دادستان شاهین شهر و میمه خواسته است؛ در تسریع رسیدگی به این شکایات اهتمام ورزند و اجازه ندهند رسانه های فاقد هویت که بعضا دارای جبهه گیری خاص سیاسی و نیز بطور مشخص دارای انگیزه و داشتن سوءنیت محرز می باشند؛ به سادگی با حیثیت و جایگاه مسوولین که در جهت تشویش اذهان عمومی بوده و موجب بی اعتمادی مردم به مسوولین و نظام می شود، بازی کنند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+