اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/3/28    کد خبر: 15719805   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

اسماعیل فرهادی اتهامات تخلف مالی و استخدامی را نپذیرفت

اسماعیل فرهادی اتهامات تخلف مالی و استخدامی را نپذیرفت

 

اسماعیل فرهادی ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن رد و تکذیب اتهامات مطرح‌شده در دو خبر «صدای جویا از مستندات تخلفات اسماعیل فرهادی عضو شورای شاهین‌شهر رونمایی کرد» و «صدای جویا به شکوائیه اسماعیل فرهادی عضو شورای شاهین‌شهر پاسخ داد»، اظهار کرد: طی روزه‌های آینده بیانیه‌ای به پیوست مستندات لازم در خصوص تکذیب و رد همه این اتهامات منتشر خواهم کرد.


وی با بیان اینکه صاحبان رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری، فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای حتماً خدا را در نظر داشته باشند. افزود: از خبرنگاران تقاضا دارم در عرصه اخبار، هر چه به دستشان رسید فکر نکنند که ثبت کردنی و گستردنی است، چراکه فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه صاحبان رسانه‌ها باید در مورد آنچه در رسانه‌ها می‌آورند، دقت کنند. کاربران نیز بی تحقیق، هیچ حرفی را نپذیرند. تصریح کرد: از همه‌کسانی که در فضای مجازی هستند عاجزانه خواهش می‌کنم توجه کنند که ادبیات فحاشی، هتاکی و اهانت، ادبیات یک جامعه اسلامی نبوده و نیست.

وی تأکید کرد: فضای مجازی از سوی برخی از کاربران کانون بدزبانی و هتاکی شده است و مرزی هم ندارد. گویا خوراک برخی‌ها در فضای مجازی، بدزبانی، هتاکی و اهانت است. این ادبیات، ادبیات در شان جامعه اسلامی نیست.

فرهادی با تأکید بر اینکه مخالف برگزاری جلسات علنی شورا و انعکاس نتایج این جلسات در بین مردم نبوده و نیستم، بیان داشت: خبرنگاران به‌راحتی می‌توانند در این جلسات علنی شرکت کرده و نتیجه فعالیت‌های ما به‌عنوان نمایندگان آن‌ها در شورای شهر را منعکس کنند.

وی با بیان اینکه برخی اعضای شورای شهر شاهین‌شهر با به‌کارگیری چند خبرنگار از بیرون مجموعه شورا و شهرداری شاهین‌شهر، اخبار و فعالیت‌های شورا را منعکس می‌کنند که به‌صورت فاکتور یا پاداش حق‌الزحمه دریافت می‌کنند، گفت: ما بر اساس قانون حق چنین کاری نداریم، مگر اینکه از ظرفیت‌های پرسنل رسمی- قراردادی خود شهرداری یا شورای شهر شاهین‌شهر جهت انعکاس اخبار و فعالیت‌های شورا استفاده کنیم و طبق قانون به‌هیچ‌عنوان اعضا نمی‌تواند که از بیرون خبرنگاری را جهت پوشش اخبار و فعالیت‌های شورا به‌کارگیری کنند و از منابع درآمدی شورا به او پاداش دهند، مگر اینکه نهادهایی همچون سازمان بازرسی کل کشور اجازه این کار داده باشند. البته همان‌طور که در بالا اشاره کردم، اصحاب رسانه و مردم می‌توانند در جلسات علنی شورای شهر به‌صورت آزادانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+