اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/12    کد خبر: 15714661   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

عدالت‌خواهی از ریخت‌وپاش سازمان اتوبوس‌رانی شاهین‌شهر پرده برداشت

عدالت‌خواهی از ریخت‌وپاش سازمان اتوبوس‌رانی شاهین‌شهر پرده برداشت

  پایگاه مطالبه گر عدالت‌خواهی طی گزارشی از ریخت ‌و پاش های بی سابقه در سازمان اتوبوس‌رانی شاهین‌شهر پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان این بار سایت عدالت خواهی شاهین شهر به ریخت و پاش های بی سابقه مدیرعامل سازمان  اتوبوس‌رانی شاهین‌شهر پرداخته و گفته است؛ در چند روز گذشته در سرویس دهی اتوبوسهای مسیر شاهین‌شهر اصفهان مشکلاتی به وجود آمده بود که باعث ازدحام در ایستگاههای اتوبوس و نارضایتی مردم گردیده بود که سازمان اتوبوسرانی علت را در کمبود اتوبوس به علت تعمیر و بازسازی عنوان کرد.


حال علت اصلی این کمبود اتوبوس و مستهلک بودن اتوبوس های شاهین‌شهر را در کجا باید جستجو باید کرد؟! حال برای پاسخ به این سئوال و روشن شدن این مطلب نگاهی به حقوق و مزایای مدیر عامل سابق سازمان اتوبوس رانی شاهین شهر در زمان تصدی شهردار و شورای شهر سابق و ریخت و پاشهای این سازمان می پردازیم. مدیر عامل سابق سازمان اتوبوسرانی شاهین‌شهر در سال ۱۳۹۵اضافه‌کاری ١٨ میلیون تومان، تعطیلی کاری ۷ میلیون تومان، مأموریت‌ها ۶٫۳ میلیون تومان، جمع حق الحساب ۳٫۵ میلیون تومان، جمع مزایا ۸٫۱ میلیون تومان، جمع پاداشهای سال ۲۷ میلیون تومان کارت های هدیه ۸٫۱میلیون تومان، حق ماموریت ۲۰ میلیون تومان که جمع آنها حدودا ۸۴ میلیون تومان است. البته اینها به غیر از فیش حقوقی است که ماهانه بین ۵ تا ٧ میلیون تومان بوده است. که با احتساب میانگین، مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی ماهانه مبلغی در حدود ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان دریافتی داشته است. این تازه حقوق و مزایای مدیر عامل سازمان است و سایر معاونین و برخی افراد هم همین مبالغ هنگفت را دریافت می کرده اند.

آنوقت همین مدیر عامل برای یکی از اعضای شورای شهر سابق در یک مورد مبلغ ٧ میلیون تومان پاداش شش ماهه و برای آقای دیگری  نیز ٧ میلیون تومان و برای یک عضو دیگر شورای شهر سابق مبلغ ٢.۵ میلیون تومان پاداش در نظر می گیرد.

آقایان در سازمان اتوبوسرانی در سال ٩۶ فقط مبلغ ٨٧ میلیون تومان ویلا در شمال برای سه ماه اجاره میکنند و در سال ٩۵ مبلغ ٧٠ میلیون تومان هزینه می کنند در حالیکه شهرداری شاهین شهر در سال ٩۴ سه سوئیت در رامسر به مبلغ یک و نیم  میلیارد تومان خریداری کرده بود.

در مجموع از مبلغ ١۴ میلیارد تومانی که برای بهسازی اتوبوسها در نظر گرفته شده بود فقط مبلغ ١.٣ میلیارد تومان آن هزینه میشود و مابقی خرج می شود. همه اینها به غیر از استخدامی های فامیلی و با مدارک تحصیلی غیر مرتبط در سازمان اتوبوسرانی است ! و به غیر از ساختمان جدید سازمان اتوبوسرانی است که همچون یک هتل پنج ستاره مجلل و اشرافی است.

آنوقت به جای خرید و تجهیز اتوبوسها برای مردم آقایان پولها را خرج حقوقهای نجومی برای یک مدیر عامل معمولی سازمان و معاونین وغیره و ساختمان مجلل درست کرده اند!!!

البته باید گفت تا اینجای کار در زمان شورای شهر جدید و شهردار جدید جلوی این ریخت و پاشها گرفته شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد ولی این مشکلات کنونی مردم ماه عسل مدیران سابقی است که اموال مردم را اینگونه هزینه کردند و برخی دیگر از مدیران شهرستان چشم هایشان را بر اینها بستند و تازه قصد داشتند در این چهار سال نیز اینها را با لابیگری مجددا بر مسند مسئولیت نگه دارند. انتهای پیام/د

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+