اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15712910   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شش پروژه شهری در شاهین‌شهر به بهره‌برداری می‌ رسد

شش پروژه شهری در شاهین‌شهر به بهره‌برداری می‌ رسد

  نایب رییس شورای اسلامی شاهین‌شهر از بهره برداری و کلنگ زنی شش پروژه عمرانی در این شهر خبر داد و گفت: اعتبار اختصاص‌یافته برای این شش پروژه عمرانی بالغ‌ بر ۶۳ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل از  ایسنا در شاهین‌شهر و میمه، علیرضا جهانگیری در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت فرا رسیدن چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز و فعالیت‌های عمرانی در شهر شاهین‌شهر فردا - ۱۱ تیرماه- طی آیین شش پروژه عمرانی به بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شوند.


وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص‌یافته برای این شش پروژه عمرانی بالغ‌ بر ۶۳ میلیارد ریال است، افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهره‌برداری از طرح اتصال بلوار شهید چمران به شهید فهمیده شمالی، بهره‌برداری از بوستان شهید همت، کلنگ زنی پارک آموزشی ترافیک، کلنگ زنی بوستان محله مسکن مهر و یا کلنگ زنی بوستان طیب اشاره کرد.

نائب رییس شورای اسلامی شاهین‌شهر تصریح کرد: بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف شهری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان شاهین‌شهری است و خود مردم نیز می‌توانند با ارائه انواع ایده‌ها، مقالات و ... شورا و شهرداری شاهین‌شهر را در این راستا کمک کنند.

انتهای پیام/ج  

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+