اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15712702   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مشیرصدری با حفظ سمت هم عهده‌دار فرماندهی سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه و هم خمینی‌شهر است

مشیرصدری با حفظ سمت هم عهده‌دار فرماندهی سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه و هم خمینی‌شهر است

  روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: سرهنگ سید علی‌رضا مشیر صدری با حفظ سمت هم عهده‌دار فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه و هم شهرستان خمینی‌شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا، به دلیل اینکه برخی از سایت‌های خبری ازجمله (خبرگزاری بسیج، ایرنا، روزنامه اصفهان امروز و...) در ۱۷ بهمن‌ماه سال گذشته که لینک خبری و اسناد آن نیز موجود است. عنوان کردند که مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه خمینی‌شهر با حضور فرماندار، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان سرتیپ دوم غلامرضا سلیمانی، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان در سپاه ناحیه خمینی‌شهر برگزار شد. که در این مراسم سرهنگ دوم سید علیرضا مشیر صدری به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر معرفی و از خدمات و زحمات سرهنگ حمید مرادی فرمانده سابق این ناحیه تجلیل به عمل آمد.
به همین علت پایگاه خبری جویاآنلاین ۱۸ اردیبهشت‌ماه امسال بعد از گذشت پنج ماه مطلبی را با عنوان «سردار سلیمانی تکلیف بی فرمانده بودن ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه را مشخص کند» به روی خروجی صفحه خود آورد و بعد به دلایلی برداشت که شرح آن به‌صورت زیر است؛ «با توجه به نزدیک شدن، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری که به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای یک روز سرنوشت سازی است برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانی که ۳۹ سال از عمر با برکت آن‌ها می‌گذرد. باید گفت؛ که نزدیک به پنج ماهی است که سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه بدون فرمانده اداره می‌شود. درحالی‌که سپاه و بسیج نقش بسزا و تعیین‌کننده‌ای در تأمین امنیت انتخابات همراه با سایر ارگان‌ها و نهادهای امنیتی داشته و دارند. سرهنگ سید علی‌رضا مشیر صدری فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه که بهمن‌ماه سال گذشته به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی‌شهر معرفی شد. تاکنون مسؤولان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان جایگزینی برای او جهت رهبری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی نکرده‌اند؛ و این ناحیه مقاومت بسیج تاکنون با جانشین اداره شده است. درحالی‌که شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت یکی از مهم‌ترین و استراتژیک ترین شهرستان‌های استان اصفهان به شمار می‌آیید. حالا این سؤال مطرح است که آیا سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با توجه به نزدیک شدن انتخابات و حساس بودن این فرضیه مهم و واجب نمی‌خواهد به کمک سایر نهادهای امنیتی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بی آیید و فرمانده‌ای را برای هدایت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه معرفی کند. یا آیا برنامه‌ای دیگری در دستور کار دارد که به اطلاع عموم مردم ولایتمدار، بسیجی و شهیدپرور شاهین‌شهر و میمه نرسانده است؟! امیدواریم هر چه زودتر مسؤولان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تکلیف بی فرمانده بودن این ناحیه فعال را مشخص کنند!!!» لذا روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه در تماسی تلفنی با این پایگاه خبری با تکذیب و غیر قبول و همچنین دور از واقعیت خواندن گزارش مطرح شده از سوی این پایگاه خبری، عنوان کرد: که سرهنگ دوم سید علی‌رضا مشیر صدری با حفظ سمت تا معرفی فرمانده جدید از سوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) هم فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه هست و هم سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر را اداره می‌کند. انتهای پیام/ج


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+