اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/29    کد خبر: 15727523   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

شهردار شاهین شهر خبرداد:

ارتقاء شهرداری شاهین شهر به درجه 10

ارتقاء شهرداری شاهین شهر به درجه 10

  شهردار شاهین شهر گفت: با تلاش های شبانه روزی که در سال گذشته با همکاری شهروندان شاهین شهری و پرسنل خدوم شهرداری صورت گرفت در ارزیابی های به عمل آمده توسط وزارت کشور خوشبختانه شهرداری شاهین شهر توانست به درجه 10 در حوزه کیفیت خدمات ارتقاء پیدا کند.

سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی که در سال گذشته با همکاری شهروندان شاهین شهری و پرسنل خدوم شهرداری صورت گرفت در ارزیابی های به عمل آمده توسط وزارت کشور خوشبختانه شهرداری شاهین شهر توانست به درجه 10 در حوزه کیفیت خدمات ارتقاء پیدا کند.


وی در ادامه از  توسعه فضای سبز در بلوار شهید همت محله‌ی شهید ردانی‌پور با هدف کاهش آلودگی هوا و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان ارجمند خبرداد و افزود: معاونت فنی و عمرانی شهرداری شاهین‌شهر در راستای ایجاد پویایی و نشاط شهر در حال احداث جاده سلامت به طول حدود ۹۰۰ متر در حاشیه‌ی ضلع شمالی شهر می باشد.

شهردار شاهین شهر تصریح کرد: کلیه پروژه های عمرانی تعیین شده در مرحله دوم اولویت بندی طرح‌های عمرانی محلات باید تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۳ تکمیل و به چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم شاهین شهر وارد شود.

وی خاطرنشان ساخت: با تقسیم‌بندی شاهین شهر به نواحی شش‌گانه مطالبات مردمی توسط معتمدان هر محله نیاز سنجی و پس از امکان سنجی، اولویت بندی و بودجه‌بندی وارد فاز اجرایی شده است.

ابریشمی راد بیان داشت: عملیات تعریض و ایمن سازی پل شهدا واقع در شرق شاهین شهر و یکی از مهمترین ورودی های شهر به منظور ایمنی عبور و مرور خودروها، کاهش تصادفات و ایجاد مکان تردد عابرین پیاده در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر تعریض ۱۵ متری پل با هدف سهولت تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی، رینگ دوچرخه‌سواری و پیاده‌رو نیز به منظور ایجاد فضایی امن و سلامت برای دوچرخه‌سواران و عابرین پیاده احداث می‌شود.

 

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #شاهین شهر #مردم #ایران #جویا #اصفهان #شهروند
ما را دنبال کنید:
+