اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/4/28    کد خبر: 15727646   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

کامیون حامل ۱۱۷ رأس گوسفند قاچاق در مورچه‌خورت توقیف شد

کامیون حامل ۱۱۷ رأس گوسفند قاچاق در مورچه‌خورت توقیف شد

   فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: کامیون حامل ۱۱۷ رأس گوسفند قاچاق در مورچه‌خورت توقیف شد.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر ضمن تسلیت ایام محرم و عاشورا، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی مورچه‌خورت در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل دام زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد کامیون مذکور حامل ۱۱۷ رأس گوسفند زنده بوده که به‌صورت قاچاق و بدون مجوز از سازمان دامپزشکی از یکی مناطق استان فارس بارگیری و به مقصد استان‌های شمالی کشور در حرکت بوده است.

سرهنگ کیان خاطرنشان نشان کرد: در این رابطه ضمن توقیف کامیون مذکور یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین‌شهر با اشراف اطلاعاتی خود از سکونت سارقی سابقه‌دار در محله مسکن مهر مطلع و با اقدامات تخصصی خود دریافتند خودروی پراید این فرد دارای سابقه سرقت از کلان‌شهر اصفهان می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت مأموران پس از هماهنگی با دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر و خودروی سرقتی مکشوفه را به مال‌باخته تحویل دادند.

وی از مالکان منازل اجاره‌ای، موجران و صاحبان صنف مشاور املاک خواست: به‌منظور پیشگیری از سکونت افراد مجرم و سابقه‌دار در سطح محلات که تهدیدی برای امنیت مردم هستند، هنگام اجاره منازل به افراد دقت لازم را داشته و از اجازه ملک به افراد مجرد و معتاد به طور جد خودداری و در صورت برخورد با افراد مشکوک سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #قاچاق #دام #گوسفند #مردم #ایران #مورچه خورت #فارس
ما را دنبال کنید:
+