اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/4/20    کد خبر: 15727629   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

طی آئینی:

رئیس جدید دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

رئیس جدید دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

  در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با حضور حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس دادگستری استان اصفهان برگزار شد از خدمات آقای رئوفیان در مدت تصدی ریاست دادگستری شهرستان، تشکر و آقای علایی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه شاهین‌شهر در شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان همراه بود، قوه قضاییه را یکی از ارکان مستحکم نظام دانست و گفت: با اجرایی نمودن فعالیت‌های منظم و قدرتمند و برنامه‌های تحولی بسیار خوب، در راستای رفع گرفتاری و حل مشکلات مردم و پیاده‌کردن عدالت اجتماعی در جامعه، خوش درخشیده است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری دو دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اضافه کرد: این انتخابات را عملیاتی نفس‌گیر و ناخواسته بود و موفقیت در اجرای قانونمند آن حاصل ایستادگی، استقامت، ولایت‌مداری، ثمرات ارزشی نظام و همراهی و همدلی مردم بود.

در ادامه سید محمدرضا کاظمی طبا با عرض تسلیت فرارسیدن ایام محرم و برگزاری شورای اداری شهرستان در چهارمین روز از این ماه که منتسب به حربن یزید ریاحی است، با تأکید بر خصلت ارزشمند آزادگی و آزادمردی حضرت سیدالشهدا افزود: حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور شهید الگوی این صفت بزرگ بود.

وی ادامه داد: چرا که شرط رسیدن به آزادگی، ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری از رهبر جامعه اسلامی است و این ویژگی یکی از صفات انکار ناپذیر شخص شهید جمهور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی بود که همین امر، تفاوت اداره کشور توسط دولت ایشان را به‌خوبی نشان می‌دهد.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم افتتاحیه واحد DHT پالایشگاه اصفهان مورخ ۷ مهرماه ۱۴۰۲ بیان داشت: شهید جمهور در پایان سفر یکروزه به اصفهان خطاب به بنده به‌عنوان فرماندار شهرستان بیان داشتند که: " سلام من را به مردم شریف شهرستان شاهین‌شهر و میمه برسانید و به دلیل عدم حضورم در جمع آنان، از ایشان عذرخواهی نمایید."

وی یادآور شد: این نوع برخورد و رعایت اخلاق، نشان‌دهنده تواضع، فروتنی، وظیفه‌شناسی و مردمی‌بودن شهید جمهور بود که با توجه به حجم بالای دغدغه‌مندی‌ها خود را موظف به بودن در کنار مردم می‌دانستند.



در پایان این مراسم با حضور حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس دادگستری استان اصفهان، از خدمات ارزشمند جناب آقای حمیدرضا رئوفیان در مدت تصدی ریاست دادگستری شهرستان، تشکر و برای جناب آقای علیرضا علایی به‌عنوان رئیس جدید آرزوی موفقیت و سربلندی شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #دادگستری #مردم #عدالت #جویا #ایران
ما را دنبال کنید:
+