اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/4/16    کد خبر: 15727623   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

مسئول کمیته اقشار و اقوام دکتر پزشکیان استان اصفهان:

برای باز تولید عزت و اعتلای ایران و ایرانی به‌صورت شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد

برای باز تولید عزت و اعتلای ایران و ایرانی به‌صورت شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد

   مسئول کمیته اقشار و اقوام دکتر پزشکیان استان اصفهان گفت: با امید به تفضل الهی برای توفیق و سربلندی مردم و نظام جمهوری اسلامی در باز تولید عزت و اعتلای ایران و ایرانی از امروز به‌صورت شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مسئول کمیته اقشار و اقوام دکتر پزشکیان استان اصفهان طی پیامی آورده است:

ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و درود بر هم‌وطنان عزیزی که در دو حماسه هشتم و پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ آمدند و افتخار آفریدند و عزیزانی که نیامدند اما هستند!
سلام و خوش آمد به دکتر مسعود پزشکیان طبیب صادق جمهور و آرزوی موفقیت ایشان در تشکیل دولتِ ملی، مصلح، مردم‌محور، مقتدر و کارآمد و خسته نباشید به دکتر سعید جلیلی نامزد محترم رقیب و حامیان ایشان تشکر از متولیان برگزاری انتخابات و صحت عمل آنان که بر تعیین‌کننده بودن نقش مردم صحه گذاشتند.
از جایگاه مسئولیت و خدمتگزاری شما در کمیته اقشار و اقوام ستاد استانی دکتر مسعود پزشکیان و نیز ستاد مستقل جمعیت زاگرس‌نشینان ایران اسلامی در استان اصفهان از همت و همراهی و همکاری صادقانه شهروندان گرامی، اقشار و اقوام شریف ایرانی در استان پهناور اصفهان، استان‌های همجوار و اقصی‌نقاط ایران عزیز و همراهان ستادی که خالصانه و بی‌منت دل در گرو این موفقیت داشتند سپاسگزارم.
با امید به تفضل الهی برای توفیق و سربلندی مردم و نظام جمهوری اسلامی در باز تولید عزت و اعتلای ایران و ایرانی از امروز به‌صورت شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد.

برای ایران
با کمال احترام اسفندیار تاجمیری
۱۶ تیرماه ۱۴۰۳


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #رئیس جمهور #مردم #ایران #جویا #رسانه
ما را دنبال کنید:
+