اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/4/13    کد خبر: 15727619   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد:

آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره شعر کودک ایران

آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره شعر کودک ایران

  در آیینی با حضور مصطفی رحمان‌دوست شاعر معاصر، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سعید ابریشمی راد، ناصر نفری شهردار اسبق شاهین‌شهر و برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر، مسئولان ادارات، شعرای شهر و شاعران کودک، چهارمین جشنواره شعر کودک ایران در تالار شیخ بهایی آغاز به کار نمود.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سعید ابریشمی راد با تأکید بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در چهارمین جشنواره شعر کودک ایران، آیین رونمایی از پوستر جشنواره با حضور مصطفی رحمان‌دوست دبیر جشنواره، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات، شاعران کودک و کودکان شاعر در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر انجام گرفت.

وی افزود: شاهین‌شهر، شهر دانش و خلاقیت که برای چهارمین بار میزبانی جشنواره شعر کودک ایران را بر عهده گرفته است، این مراسم را در دو بخش شاعران کودک و کودکان شاعر در رده سنی ۴ الی ۱۴ سال برگزار می‌نماید.

شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه زمان برگزاری و اختتامیه این جشنواره نیز از روز ۱۳ الی ۱۵ آبان‌ماه و هم زمان با هفته شاهین‌شهر خواهد بود. تصریح کرد: قبل از داوری جشنواره کارگاه‌های آموزشی با حضور شاعران نامدار کشور در حوزه شعر کودک در شاهین‌شهر برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۱۳ با مراجعه به وبگاه https://irankidspoetry.ir آثار خود را از سراسر کشور برای این جشنواره ارسال نمایند.




پل شهدا گرگاب یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری شاهین‌شهر

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش روز افزون جمعیت و تردد خودرو در ورودی شرقی شاهین‌شهر مجموعه مدیریت شهری به‌منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده اقدام به بهسازی و تعریض پل شهدا گرگاب نموده است.

ابریشمی راد بیان داشت: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰۰ مترمربع و در دو قسمت در حال اجراست که تا به امروز پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. از نکات مهم این پروژه می‌توان به تعریض مسیر سواره رو، اجرای ۱۰۰۰ متر مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌رو اشاره کرد که آن را به یکی از پراهمیت‌ترین پروژه‌های شهر تبدیل می‌کند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کودک #شعر #جشنواره #ایران #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+