اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/4/13    کد خبر: 15727618   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری ۵۸ هزار نفر از شاهین‌شهر و میمه شرکت کردند

در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری ۵۸ هزار نفر از شاهین‌شهر و میمه شرکت کردند

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری ۵۸ هزار نفر از شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این حماسه بزرگ شرکت کردند.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طبا رئیس هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن عرض تقدیر و تشکر از حضور تمامی عزیزانی که در دور اول با حضور در پای صندوق‌های رأی، در تعیین سرنوشت و ترسیم آینده‌ای پر امید برای میهن اسلامی، سهیم شدند، اظهار کرد: " به حول و قوه الهی و به مدد حضور ارزشمند و با بصیرت شهروندان فرهیخته در پای صندوق‌های رأی در آدینه ۸ تیرماه، تعداد ۵۸۰۳۴ رأی به صندوق‌های شعب شهرستان انداخته شد.


وی افزود: از این عدد نسبت به تعداد ۴۵۳۶۳ رأی اخذ شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند سال گذشته، افزایش ۱۲۷۰۰ رقمی را به همراه داشته است.
 
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه بدون شک این افزایش مشارکت نتیجه درک مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری همچون دور اول در ۱۵ تیرماه به‌درستی اندیشیده شده است.


وی اضافه کرد: امروز با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان و همچنین مسئولان کشوری و شهرستانی آیین افتتاح و بهره‌برداری تماشا خانه جم، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجموعه فرهنگی تفریحی اجتماعی سرزمین بانوان، آغاز عملیات اجرایی بازسازی و احیای کاروان‌سرای تاریخی امیرآباد (شاهین‌دژ)، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کتاب خانه‌های خیرساز شاهین‌شهر برگزار شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #رئیس جمهور #مردم #ایران #جویا #رسانه
ما را دنبال کنید:
+