اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/4/7    کد خبر: 15727613   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین شهر و میمه:

آمادگی کامل شاهین شهر و میمه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آمادگی کامل شاهین شهر و میمه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  فرماندار شاهین شهر و میمه  از آمادگی کامل شهرستان شاهین شهر و میمه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سیدمحمدرضا کاظمی طباء ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت  با تاکید بر آمادگی شهرستان شاهین شهر و میمه جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۶ شهر و ۱۶ روستا این شهرستان برگزار خواهد شد.


 وی ضمن دعوت همه مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای، افزود: ۱۱۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهین شهر و میمه پیش بینی شده که از این تعداد ۶ شعبه سیار در بخش مرکزی، ۲ شعبه سیار در بخش میمه و ۱۱۰ شعبه ثابت است.

 فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به فعالیت ۳ هزار نیروی اجرایی در این انتخابات در شهرستان شاهین شهر و میمه ابراز کرد: همچنین ۵۰۰ نفر عوامل نظارت، ۹۰۰ نفر عوامل امنیتی و ۱۱۸ نماینده فرماندار در انتخابات فردا جمعه 8 تیرماه فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: از صبح روز پنجشنبه ۷ تیرماه لغایت صبح روز شنبه ۹ تیرماه آماده شنیدن نظرات، انتقادات، پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات مرتبط با حوزه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین آدرس شعب اخذ رأی یا هماهنگی شعب سیار می باشد.

وی در خصوص افتتاح مرحله دوم مرکز خدمات بین‌راهی مجموعه عظیم تاریخی و گردشگری کاروانسرای تاریخی مادر شاه اصفهان در محور اصفان- کاشان- تهران گفت: امروز در شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای چهار اثر جهانی شامل ۲ کاروانسرا و ۲ قنات تاریخی هستیم و این در حالی است که در این شهرستان جدیدالتأسیس در کنار آثار ارزشمند تاریخی، شاهد جاذبه‌های گردشگری مدرن نیز هستیم که همین نکته نقش مهمی در توسعه پایدار منطقه دارد.

کاظمی طباء بیان داشت: هدف از رونق  مجموعه عظیم تاریخی و گردشگری کاروانسرای تاریخی مادر شاه اصفهان رونق گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #رئیس جمهور #مردم #ایران #جویا #رسانه
ما را دنبال کنید:
+