اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/3/30    کد خبر: 15727602   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان:

در طرح نیابت، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک خیرخواهانه بین نیازمندان توزیع شد

در طرح نیابت، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک خیرخواهانه بین نیازمندان توزیع شد

  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک خیرخواهانه در اجرای طرح نیابت به همت داوطلبان استان اصفهان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمد نوید متقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت و به‌ویژه سیدالشهدای خدمت؛ شهید رئیسی و تبریک ایام اعیاد قربان و غدیر، گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال‌احمر این شهرستان بسته‌های معیشتی، مرغ و غذای گرم جمعاً به ارزش یک میلیارد و سیصد و شصت میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی افزود: اقلام مذکور با مشارکت ۷ داوطلب و خیرین این شهرستان تهیه و در بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد .

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان کرد: داوطلبان این شهرستان با حضور در کارگاه‌های اطراف شهرستان نسبت به شناسایی کودکان کار اقدام کردند و هر هفته غذای گرم تهیه و در محل کار این کودکان توزیع می‌کنند پ. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به‌ویژه خیرین و داوطلبان دعوت کرد با مشارکت در اجرای پروژه‌های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام نمایند.

 وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک خیرخواهانه در اجرای طرح نیابت به همت داوطلبان استان اصفهان خبر داد و گفت: ۴۵۶ داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با مشارکت خیرین این طرح را در ۱۵ سرای سالمندان و همچنین ۴۵ خانه اجرا و ضمن دلجویی از ۲۱۲۰ سالمند، بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی اهدا کردند .

متقی افزود: در این طرح همچنین تعدادی از پزشکان داوطلب با حضور در منزل سالمندان نسبت به ویزیت رایگان آنان اقدام نمودند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #هلال احمر #نیازمندان #کمک #جویا #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+