اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/3/30    کد خبر: 15727601   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

در دولت سیزدهم نرخ بیکاری بانوان شاهین شهری از ۱۷ درصد به ۹ درصد کاهش یافت

در دولت سیزدهم نرخ بیکاری بانوان شاهین شهری از ۱۷ درصد به ۹ درصد کاهش یافت

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: تلاش دولتمردان سیزدهم در مدت ۳۴ ماه، آمار بیکاری در سطح شهرستان را از ۱۷ درصد به کمتر از ۹ درصد رسانده است.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء در رویداد بررسی فرصت‌های کار آفرینی بانوان در شاهین‌شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت و به‌ویژه سیدالشهدای خدمت؛ شهید رئیسی و تبریک ایام اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: تلاش دولتمردان سیزدهم در مدت ۳۴ ماه، آمار بیکاری در سطح شهرستان را از ۱۷ درصد به کمتر از ۹ درصد رسانده است.

وی افزود: نگاه متفاوت و سیاست‌گذاری دولت سیزدهم نسبت به اشتغال‌زایی در حوزه بانوان از جمله: اشتغال‌زایی خرد و خانگی و کاهش نرخ بیکاری شهرستان از ۱۷ درصد به ۹ درصد را از نمادهای بارز ریل‌گذاری موفق در برنامه‌های مدیریتی رئیس‌جمهور شهید است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: فراهم‌ساختن مکان و فضای مناسب و قابل‌قبول جهت فعالیت بانوان مرکز باران، باید جزء اولویت‌های عملیاتی شورای اسلامی شهر، شهرداری و مسئولان مربوطه قرار گیرد تا شاهد نتایج رضایت‌بخش‌تر از ظرفیت‌های فعال در این زمینه باشیم.

فرماندار شهرستان در اثنای سخنانش به تکمیل حماسه حضور و شعور در ۸ تیرماه ۱۴۰۳ اشاره نمود و مشارکت حداکثری و با بصیرت در پای صندوق‌های رأی را به‌منظور پاسداشت خون شهدا، مورد تأکید قرارداد و گفت: با انجام رایزنی‌های لازم مقرر شد نمایشگاه دسترنج بانوان در محل گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، جهت معرفی هنرمندی بانوان شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار گردد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #بانوان #کارآفرینی #اصفهان #جویا #ایران
ما را دنبال کنید:
+