اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/3/8    کد خبر: 15727565   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبرداد:

دستگیری سارقان زورگیر مامور نما در شاهین شهر/توقیف سواری پژوه پارس با 30 کیلوگرم تریاک

دستگیری سارقان زورگیر مامور نما در شاهین شهر/توقیف سواری پژوه پارس با 30 کیلوگرم تریاک

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سارقان زورگیر مامور نما به دام پلیس شاهین شهر افتادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، هنگام کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، یک دستگاه خودروی پژو پارس را که از یکی از شهرهای استان عازم تهران بودند طی یک عملیات ضربتی متوقف که در بازرسی از این دو خودرو مقدار ۳۰کیلو گرم تریاک کشف شد. سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد در این عملیات یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته درپی دریافت گزارش یک مورد زورگیری در یکی از شهرک های صنعتی حومه شاهین بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد سه نفر سرنشینان یک دستگاه سواری سمند با معرفی دروغین خود به عنوان مأمور انتظامی یکی از کارگران این شهرک را سوار بر خودروی خود کرده و سپس با انتقال وی به یکی از جاده های فرعی اطراف ، با تهدید چاقو وجوه نقد و گوشی تلفن همراه او را سرقت و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: در نهایت مأموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود موفق شدند در کمتر از سه ساعت هویت سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر آنها را در چند عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مرجع قضایی دادند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #سارق #موادمخدر #تریاک #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+