اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/1    کد خبر: 15727525   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه:

یک کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در گرگاب کشف و ضبط شد

یک کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در گرگاب کشف و ضبط شد

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مأموران پس از هماهنگی قضایی با دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در عملیاتی ضربتی این فرد را داخل مخفیگاه خود دستگیر که در بازرسی از محل مقدار بیش از یک کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت مجرمانه یکی از ساکنان غیربومی شهر گرگاب که در منزلی اجاره‌ای به‌صورت گسترده اقدام به فروش مواد افیونی به جوانان می‌کرد مطلع و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی با دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در عملیاتی ضربتی این فرد را داخل مخفیگاه خود دستگیر که در بازرسی از محل مقدار بیش از یک کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اعلام خبر دیگری اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از بارگیری مشکوک کالا داخل یک دستگاه کامیونت در یکی از محلات حومه شاهین‌شهر مطلع و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با دادستان شاهین‌شهر به محل اعزام و در بازرسی از خودروی مذکور بیش از ۵ هزار عدد انواع اسباب‌بازی و ظروف پلاستیکی خارجی و قاچاق را به ارزش ده میلیارد ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این مقام انتظامی بیان داشت اقلام مذکور از بنادر جنوبی کشور به شاهین‌شهر منتقل و برای انتقال به تهران در خودروی مذکور بارگیری شده بودند که با هوشیاری پلیس توقیف شدند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #گرگاب #مواد مخدر #اصفهان #ایران #جویا #کیانمهر #پلیس
ما را دنبال کنید:
+