اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/3    کد خبر: 15727506   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

سوپر مارکت مواد فروش در شاهین‌شهر به دام پلیس افتاد

سوپر مارکت مواد فروش در شاهین‌شهر به دام پلیس افتاد

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: سوپر مارکت مواد فروش در یکی از محلات شاهین‌شهر به دام پلیس افتاد.

به گزارش گروه اجتماعی رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با رصد میدانی و اشراف اطلاعاتی خود دو نفر مواد فروشی را که در یکی از محلات شاهین شهر با دایر کردن یک سوپر مارکت به صورت پوششی اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می‌کردند شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر طی یک عملیات هردو متهم دستگیر و دربازرسی از مغازه آنها چندین بسته مواد افیونی که در بسته های کوچک آماده فروش بودند کشف شد.

وی با اشاره به پلمپ این مغازه و معرفی متهمان به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح محلات با مشارکت مردم تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح پیشگیری از سرقت های نوروزی مأموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی شب گذشته در حین گشت زنی در یکی از محلات حاشیه ای شاهین شهر به یک دستگاه خودروی پژو با پلاک مخدوش مشکوک که راننده با مشاهده خودروی پلیس با سرعت قصد فرار از محل را داشت ولی با سرعت عمل مأموران خودرو متواری متوقف و هر سه نفر سرنشین آن دستگیر شدند .

وی با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه شامل باطری، زاپاس و اموال و مدارک خودرو متعلق به افراد مختلف در بازرسی از خودروی سارقان بیان داشت: با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد این افراد غیر بومی و ساکن یکی از استان های همجوار هستند که برای سرقت در ایام نوروز وارد شاهین شهر شده بودند.

سرهنگ کیان مهر با اعلام هوشیاری در خصوص افزایش فعالیت سارقان در تعطیلات نوروزی  بویژه سارقان منزل و خودرو، از شهروندان خواست قبل مسافرت از نگهداری زیور آلات داخل منزل خودداری و هنگام  ترک خودرو در دید و بازدید های نوروزی از قراردادن اموال با ارزش داخل آن خودداری و حتما از قفل فرمان و پدال استفاده کنند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #افیونی #شاهین‌شهر #قاچاق #زندان
ما را دنبال کنید:
+