اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/29    کد خبر: 15727497   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مدیر واحد املاک و مستغلات شهرداری خبر داد:

تملک ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی شهری شاهین‌شهر

تملک ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی شهری شاهین‌شهر

  مدیر واحد املاک و مستغلات شهرداری از تملک ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی شهری و تحقق ۱۸۳ میلیارد تومانی بودجه این واحد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، رضا مسائلی با اشاره به تملک و آزادسازی یکصد و بیست‌هزار متر مربع از اراضی شهر به منظور توافقات املاک و ره‌آورد آن، اظهار کرد: آزادسازی ها و تملک‌های انجام شده در راستای احداث بلوار حر و بلوار ۹ دی و نیز ادامه احداث بلوار نور و بلوار شیخ بهایی و پارکینگ خیابان پروین اعتصامی بوده‌ است.


مدیر واحد املاک و مستغلات شهرداری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از بیست نشست و کمیسیون در راستای توافقات املاک برگزار شده‌ است، افزود: در سال ۱۴۰۲ توافقات ضروری برای احداث تفرجگاه و دریاچه مصنوعی پساب فاضلاب، پروژه شاهین‌مال، پمپ‌بنزین بلوار آزادگان و تفکیکی ضلع شرقی خانه‌های چوبی انجام شد، همچنین مسائل و موضوعات مربوط به خانه کارگر نیز پیگیری شد.

مسائلی با اشاره به تحقق بیش از یک‌صد و ۸۳ میلیارد تومان بودجه واحد املاک و مستغلات شهرداری در ۱۴۰۲ تصریح کرد: مسائل و موضوعات زمین‌های گلبافت شاهین‌شهر در اولویت اجرایی این واحد شهرداری بوده و از سوی دیگر امسال اسناد مالکیت و برگه واگذاری برای ۲۱۰ مورد از اموال و املاک شهرداری اخذ شده است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:
+